lördag 31 mars 2012

Hello

Jäss, hello därute.
Fortfarande sjuk å hostar sönder delar av mitt inre *tro*
Men nu e ja bättre än igår, så då tänkte ja passa på o visa foton på något av det vackraste jag har *ÄLSKA*
Tror han skulle bli grinig om ja la ut dessa på fb, för många av hans vänner har det o JAG har några av deras föräldrar, å vet ni, de kan bli piiiiinsamt xD

Haha klart ja fattar, men de vart ju storcoolt!


















Å som vanligt med telefonen jag ej förstår, så LIGGER bilderna ner xD
O rutmönstret uppepå förstår ja inte heller, men TRO mig när ja säger att han e stiligare än nånsin å han e typ BLOND nu *förvånad*

Aja, måste leta vidare på nätet här nu...
Kotten önskar sig en CYKEL i födelsedagspresent.
Han vart lovad en förra året av sin pappa, men så vart de som vanligt att han inte fick nå alls *smått arg*

Själv e bäste dräng som det heter, o de e ju tur man har bostadsbidrag, te de 3600 jag får i inkomst varjemånad, så jag kan spara ihop te en begagnad iaf.

Och nej, med dessa ord tigger jag inte efter allmosor, men jag råkar veta att "pappan" i detta läget läser min blogg (nej, ja vet inte varför och ja, de e lite creepy) o jag tror inte alls att den personen kan känna skuld, men kanske tänker på vad han lovar o inte lovar ett barn, som faktist inte förstår hur man kan ta tebax ett löfte, speciellt när han inte ens får höra om de, utan bara just MÄRKER det.

Men här har jag hittat en i Hallsberg, för bara några hundra, det vore nå *tro o hoppas*
Ska snörvla vidare o kolla om den e såld!

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^