lördag 24 mars 2012

Anmälan?

men oh..
Där jag jobbade förut med den missbrukande, oberäkneliga chefen, där har de mage att höra av sig till mig IDAG!
E de inte typ helg nu?

Fick meddelande att om ja inte kommer dit snarast, så ***

Asså seriöst!?
Var o varannan dag får jag sms av den äldre verisionen.
Ena dagen e ja inte välkommen dit (nej tack, jag vill inte)
O nästa gång får ja BARA visa mig där när hon e där, för hon vill diskutera!

Jag vill ju inte ens SE människan!?
Men mina saker som e där, de får jag inte hämta!

Så Sandra...
Och Sölvi!

NI gjorde fel, jag har alla sms, meddelanden, pm o you name it, KVAR!
AF står bakom mig te 100% i dehär, med tanke på att Sölvi ringde dit X antal ggr, för att få mer bidrag, mer pengar till butiken, mer av allt, samtidigt som hon ville ge mig lön för 3h/dag, när hon tyckte att jag skulle jobba heltid!

Allt detta finns dokumenterat, så blir det inte slut på att NÅGON av er hör av sig till mig, då blir det polisanmälan!

Punkt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^