tisdag 13 mars 2012

På tal om att ligga dårå..

Ja, som ni ser på överskriften kommer detta inlägg inte handla om rosa tulpaner eller påskpynt.
Inte heller om vit romantik eller annat gull, utan just porr!

Hah, nä, inte porr heller, men de hade nog blitt kul me ett sånt inlägg oxå *tro*
Minns ni i somras (tror iaf de va då) när ja fick ett samtal av en bekant som sa ungefär såhär:
"Tjaaa, hur e de? Du ja tänkte *här vare bara massa ord, som kulminerade i...* så ja tänkte om du har vägarna förbi, kan du väl komma in o ligga lite?"

? ? ? ? ?

Ehm... Okej?
Fast... Ja e nog rätt så upptagen, ja.. ehm.. *host host*
Vafan svarar man på de?

Tänk om man e djup o snäll o verkligen FÖRSÖKER tänka sig in i den här killens huvud o så ska man tacka nej på ett artigt sätt (ja vet, man behöver inte alltid vara artig, men sånt skyller ja på min mamma!) o så lägger man fram de på ett bra sätt, men alltså, ja ska va ärlig nu, ja VET inte hur man säger NEJ FÖR FAAAN på ett artigt sätt!

Sen gick de ett tag, så va de en gammal 'fling' från längre tebax som ringde..
Vi har flirtat när vi mötts ute, men aldrig ens hållt handen.

E ni me?

Jag har spanat, han har spanat, men de vart inget mer o lika glad e han för de, men gladast e nog JAG, men tanke på att allt han rör vid, visar sig bli te bajs!
Så jag sa upp kontakten för nästan två år sedan, slutade hälsa o SÅG honom inte ens.
Flyttade å flyttade hem, möttes på fyllan o jag lovade (?) att inte sura mer.

Efter de, så ringer HAN!
*skrattar*
Han stammar fram nå om vem de e, frågar hur de e o andra triviala saker.
Jag svarar, artigt, as usual, men frågar efter en stund om de E nå han vill, för jag e lite upptagen (DETTA va på sommarn, för ja minns att ja sola) xD
Var på han säger "Jo, ja tänkte, har du kvar mitt nummer?"
"Nej?"
"Aha, men... dehär E mitt nummer, du kan ju spara de..."
"hmm.. okej?"
"Ja, för ja tänkte, nästa gång du e i Örebro, kan du väl ringa? Så kan vi ses, menar ja!"

Ungefär här börjar ja inse varför han låter så nervös...
Kraken vill bjuda ut mig på en dejt!
HAH, men neeej, ja VILL inte, ja måste säga nåt...
Nu...
Nej...
VAD ska ja säga?

När jag hör hur han säger: "Ja, för ja tänkte om du ville knu**a nån dag!"

? ? ? ? ? ? ? ?


WHUT!!!?
Om ja INTE vill gå på dejt, så vill ja väl för fan inte knu**a heller!?




Prata me mamma om de lite senare.
Varför folk som har penis verkar lite lätt efterblivna sådär!
Hon hade inget svar, men berättade att de FANNS ju såna som inte va repptards i grunden
(å de där ordet skrev ja för Ullstrumpas skull)

Men ja vet inte om ja tror henne.
Jo, min pappa förstås, han e ju bra!

Men alla andra?
För ja e junte 4 år längre o lever i illusionen av att ja ska bo hemma hela mitt liv o gifta mig me min pappa, som va de bästa ja hade *love*

Tiden går, o eftersom ja skrivit ut detta, ganska högljutt på facebook, fick ja inga mer skamliga förslag..
Eller jo, men inte via telefon sådär, av nån ja faktist knappt känner (ELLER känt PÅ!)

(nej, ja ska inte skriva ut nåns sms eller pm här MOAHAHAHA) *skrattar åt svettiga undringar*
Men så häromdan fick ja en fråga...

Om ja ville "ligga lite"
Varför frågas de så?

å OM ja vill ligga, så vill ja väl inte hare litegranna?

O OM ja vill ligga, så vill ja väl CHARMAS te det?
Förförd, bortskämd, känna mig speciell, bli sedd, call it what u want, men ja vill väl inte bli tillfrågad me en armbåge i sidan under tiden ja glor på teve?

"Öh, du! Ska vi ligga lite?"
Fa-an, nej tack, ja e mätt!

Der lård...


Å som ni ser, så äre junte nån slags porrdrottning vi snackar om här!
Vi pratar trötta mamman som alltid lyckas fixa stighelmer-tofs allmost EVERY DAY!!!?


Mer tankar om detta kommer inom kort!

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^