måndag 26 mars 2012

Fortsättning

på OOOOH inlägget här under ;)
Har ÄNTLIGEN fått hem min nya telefon *LOVE*
Helt fin ären å ja fattar inte ett någe av den ^^

Kan ta kort i 3D, även om ja inte fått de o funka en enda gång, men de e HELT värt o va retarded, för ja lär mig så småning om ;D

Fotot som ja skicka me in, vart på tvären, men de e petitesser tycker ja.
Man kan inte lyckas me allt, all the time ^^

Musebusen e sjuk (på tal om o inte lyckas typ)
Hon har skyhög feber, hostar så hon kräks slem, ögon o näsa bara rinner o hon pratar i sömnen o känns som hon brinner upp.
Men ja vågar inte ge henne mer Alvedon än vad som står o ja har liksom inga andra husmorsknep :S
Önskar bara ja kunde få henne frisk!

Men imorrn!!!
Imorrn e hon nog bättre, även om ja kanske tvivlar..

På dagis va hela småbarnsavdelningen stängd pga sjukdom, o på Mollys avd fanns de bara åtta friska barn :O

Galet!
Men ja ska pussa henne frisk, o Leo e så go så han...
Aa, han satt å höll henne i handen förut, o satt inne hos henne tes hon somna!
Mina älsklingar!

Nu ska ja se om jag kan "redigera" dehär inlägget efter jag sparat, med telefonen, för o se om ja får in mina foton ^^

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^