onsdag 7 mars 2012

Väntan...

Jäss, här sitter ja i ett väntrum, för andra gången idag ;)
Inte så jobbigt som de låter (å inte alls så trist som de brukar)
För förut va ja på sjukhuset för o kolla så stämbanden läkt som de skulle å de va min toksnygga doktor som tog emot haha å sånt kan man junte klaga på ^^

Allt HADE läkt som de skulle, även om man såg en ny cysta längre bak.
De skulle vi låta vara å hoppas att de inte vart nå mer av :)
Nu sitter ja inne på AF i Örebro å väntar på Laila *glad*
Hon får mig att må bra!

Funderar på om Bjarnefors oxå ska va me, minns inte om hon sa de sist vi sågs..

Jag har klippt min lugg! (asså, man roar sig me små medel när man sitter i ett väntrum)



Ja, ja mena junte att ja KLIPPTE mig i väntrummet, men...
Ja, ja greja me instagram (app on maj mobajlfon)
Fast ja vet inte om de vart så mkt bättre xD



***************************

Nämen!?
Haha nu vart de kväller ;)
Skrev, som ni förstod, under dagen via mobajlos, å nu äre kväll å ja e hemma :)
Har lagt musbus å druckit kaffe.




Japp *love*
Min underbara mamma köpte kaffe åt mig idag!
För denna månaden äre inte bra me cash!
MEN!!! Det ordnar sig! *lovar*

P kom förbi efter dagishämt...
Han käka pulver xD

Haha jo de e sant!
Pulver för å bli stark när man träna *tro* o ja o kottarna käka fiskpinnar å mos.
Sen drog han hem (för o käka mer pulver?) å ja hålls me o natta musan ^^

Hon är IIINTE trött (bara så ni vet) å Lillkott e på Ica maxi å köper müsli te frukosten imorrn.
Ååååhja ska lägga in lite foton åt er å sen ska ja faktist lägga mig i soffan!

På sant ;)

Ja ska TA.DE.LUGNT!

För de sa Laila!

Å Laila tror ja på ;D


Åh o btw, ja å Molly grilla marshmallows igår ^^
Över ett ljus ;P




De va gott!




X O X O










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^