lördag 26 november 2011

FEST hos JOSSAN

Shooo.
Här har ni räserkungen!
Har bråttom (as usual) o försöker rappa på xD

Hahaha, funkar bra o sätta sig vid datorn då ;)
Kottsen äter o vi väntar in Christina som ska va barnvakt *love*
Jag ska glida upp på stan, möta ett snyggo, sen möta Ullestrump (som oxå är ett snyggo!) o efter de ska vi hem te Jossan *glad*

(Jossan e ME ett snyggo, ja OMGER mig me snyggon!!!)
Där ska ja dricka all sprit ja köpte igår (eller iaf en tredjedel) försöka se nykter ut o kanske efter de, glida ut på krogen! ^^

HERREGUD, JA E BARNLEDIG INATT!

Hela världen ligger framför mina fötter o ja kommer må som ett roadkill imorrn men ja hoppas de e värt de ;D

Oh, nu har Christina kommit, tatt me barna ut i lekparken o JAG ska glida in i duschen me en öl *suckar hänfullt* De va längesen, men nu äre dax!

Ha en lovely lördag folk

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^