söndag 20 november 2011

liggfri

Shooo mina vänner (och Jan, som inte är min vän, men ändå läser)
Wassapp?

Jag va iväg me musbus idag te min chef utanför Sannahed på inflyttnings lunch/middag :D
Tokgod tacogratäng tog jag med en härlig sallad (funderar fortfarande på om de va soltorkade tomater i) o de fanns MASSA dessert xD

Molly va glad så fort hon såg tårtan ^^
Lillkott stannade hos Max o spela tevespel, vilket ja tyckte va skönt, för Sölvi har skaffat sig en liten mjauare som heter Sixten ;)

De va en avslappnad stämning o ja åkte dit me Jossan som ja saknat efter hon sluta på Bellis!
Hon hängde me upp hit när vi åkt hem, o de va najs me lite sällskap.
Kul att hon hittar hit numer, då kanske man kan få ett spontanbesök ibland :D

Min status på facebook just nu e "Inser att jag inte kommer få ligga förrns ungarna flyttat hemifrån, så jag lutar mig tebax i mina mjukisbyxor o låter midjan växa i samma takt som hårstråna på benen! Ingen barnvakt, ingen utgång. Ingen utgång (eller NÅT vuxenliv alls) inga dejter. Inga dejter, inget ligga! Punkt!"

O så skrev jag efter i första kommentaren "så nästa gång nån ser mig, e ja de där håriga fettot som glider runt me två ungar som plåster över Kumla..."

De låter nog lite kul o humoristiskt när man läser det sådär, o de va väl lite meningen (för sån e ja) men ja MENAR allvar!

Ja tror ja glider in i en depression snart.
O kanske inte just pga "inge-ligga-delen" utan bara just....
Ja vet inte.

Snorigt o jävligt o håriga ben!
Vem vill ha det?
Inte jag!

Ja vill va prinsessan me lena, snygga ben, fina kläder o skratt i halsen, inte den trötta mamman som har glömt hur man sminkar sig :S
Kletar på lite mascara o tror att ica kassarna under ögera ska försvinna av de?
Hallå??

*pust*

Näe, idag vill ja gnälla!
Ja e förkyld, me en minigris som inte vill sova o en lite större kott som vill sova hos mig (NEJ tack, ja e SJUK sajaju!!!)

Poop!
Aaah, ja ska sluta sura nu o glo på film!
O ska ska ja be min mamma komma hit ett par TIMMAR iaf, nån dag SNARAST, för då ska ja gå på bio!
Ensam!

Ingen dejt, för på bio visas inte bolibompa!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^