torsdag 10 november 2011

Vitrin cd

Nämen... HÄÄÄÄÄJ! *låter som Angelica*
Haha, hur e de?

Här har ni latfisen no1# å de säger ja ENDAST för att ja fortfarande inte lagt in foton på de ja lovat :O
MEN, ja har bilderna på vitrinskåpet ja "gjorde"

Fick ett cd-ställ med glasdörr av Jerry (har nog nämnt de förr tror ja) o eftersom ja bara lyssnar via spotify (just nu julmusik) så har vi inga cd-skivor :O

Pillade loss alla metallspår efter väggarna (seriöst, undrar vem som jobbar me o sätta DIT såna) xD




De tog sin lilla tid o gav en del repor på mina stackars fingrar *böl*
Men framåt gick de ;)



När allt va borta, slipa ja alla ytor me sandpapper, torkade rent o sen börja ja måla :)



Självklart vart den vit ;)
För ja vet att många me mig, gillart (ifall den ville flytta härifrån, tänkte ja)

Väldigt fina fasettslipade (heter de så?) kanter har den, både som bott o topp *GILLA*




Tog kort på den ur olika vinklar o är nöjd :)
Sen fick den står som pedistal i vardagsrummet te min man (Angeschka då) fixade skivor åt mig på jobbet :D


(HAHA, snyggt me de färgglada barnstolarna där framför)




Då flytta ja in den i sovrummet (aa, vi har så trångt nu, så ja funderar på om vi får ha en kvist i en vas te gran i år) :O

Jag ser att bilderna e gryniga, mörka o allmänt värdelösa, men SÅ GÅRE, när man prompt ska ha en Iphone utan blixt *SUCK*

Jaha, de va de.....
Oh, egentligen BORDE ja gå o hämta den där förbenade kabeln o slänga in bilderna i datorn xD
Ja har ju PYNTAT!!!!

Å de E så tjusigt *skryter*
Ja älskar när de e sådär varmt, ombonat, mysigt o härligt *ÄLSK*
Sen har ju ja fått dille på WoodWick ljusen från jobbet.
De doftar så gott så man e sugen på o smaka.

Köpte hem de turkosa igår.



Vi kom hem till fyra å då tände jag det, sen brann det till ja gick o la mig, o de SYNS inte!
Gör samma idag o de doftar underbart!

Aja, känner att fantasierna om vad ja ska skriva, har skrumpnat ihop te ett ingenting, så ja stänger ner för kvällen, men bara en sak te....

Ja ska på intervju imorgon :O

De frågade MIG om jag ville komma, o ja e så GLAD!
Kanske de inte blir något, men ja vart ÄNDÅ tillfrågad, pga sakerna jag skapar, o DE glädjer mig mer än någonting just nu ;D

Najtinajt peeps



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^