onsdag 23 november 2011

blomsterhjärts

Oh lala ;)
Im back!

Ser ni va de här e?



De e oasis (googla om ni inte vet va de e för nå ^^)
Oasisen sitter fast på en frigolitskiva o de e hjärtformade bägge två, fast frigoliten på denna va några cm större än oasisen så jag var tvungen att komma på hur jag skulle dölja den :)

Tog limpistol o limmade fast kanel jag kapat i lagom längder.




De gick rätt fort o de va inte så svårt så ja e SÅ sugen på o göra mer (eller okej, de TOG ju en stund, men inte SÅ lång tid) xD

Sandra tog de andra hjärtat o kapa bort sin frigolitkant o satte nån slags sisal-bård runt om.
RIKTIGT elegant tycker jag *gilla*




Visst e de vackert?

Sen vart ja så te mig (av nervositet av att göra sönder de fina ja hölls me) så ja tog inga mer kort "under tiden" utan bara när de va klart ;)









Jag är jättenöjd!

Sen har vi fått en praktikant me!
Hon är tretton år o ska va hos oss i tre dagar!
*funderar*
Hon e nog jättesnäll...

Jaha, å ja va på af igår på möte.
Jag får va kvar på Bellis o de gör mig skitglad!
Härligt att de vill ha mig, för de gör mig gott o vara där *like*

En lön vore ju inga fel, men då borde ja kanske börja me de där satans körkortet o gå en floristutbildning xD



Ignorerade tanken om körkort o målade handtagen på kottarnas kavlar *älsk*
(o bilden har inge me utbildning å göra, de e bara för o visa att en av mina blomster har slatt ut)



Visst vart de söta?
Va inne på lekia här i Kumla o såna här kostade 60.-/st

Känner att me 3600 i månadsinkomst som lön, då kan ja inte lägga de, så ja sökte på den säljes/bytes sidan på fejan om nån hade.
Då fanns de ju en raring som köpte me från sitt jobb för 10.-/st o lämna de hos sin dotter här i Kumla :D

Helt amazing va fina vissa människor e *love*
Å me nymålade, sen lackade, handtag, ser de MINST lika fina ut som de dyra! *tycka*

De här sista bilderna e te min mamma xD
Hahaha, nr 1:



Ja vet att ja gnäller o skäller ibland, om hur hopplösa de kan va, men vi delar massa sånt här me *ÄLSKA*

De e lillkott som läser gonattsaga för sin lillasyster!
Han e förjävla snäll o hjälper till väldigt mkt (men mamma, du förstår, ja MÅSTE få skälla ibland om hur jobbigt de e, o de e då ja pratar me dig)---(tack för de förresten) ;D

O bild nr 2:



Ja bäddar oxå sängen ibland ;)
Ser du?

Hahaha, jaja, de va allt för idag!

X O X O




1 kommentar:

  1. Hej nattuggla, här är också någon vaken, ler.
    Tack för tipsen, något hat gått fel men jag har länkat nu rätt till butiken.
    Men gud vilket härligt hjärta du har skapat, du lilla florist! Komplimang från en riktig florist.
    Smart det där med frigolit på undersidan.
    Sov gott min vän.
    Kram Gerda

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^