torsdag 1 december 2011

käranån

Oh kära nån...
De har snart gått en vecka sen ja skrev insåg ja nu.
Klockan e inte mkt på dagen o ja e så trött så ja skulle kunna somna på stört!

Tror de beror på att ja vatt hemma idag o de E så tråkigt!
Men ja har huvudvärken från helvetet (japp, lånar syrrans uttryck) o en hosta som gör att ja låter som en hel karl :O

I min desperation av att bara sitta å glo, har ja sytt så fingrarna blör (asså, på RIKTIGT!)
Skurat mitt kök, bakat pepparkakor o smetat på glasyr å godis, byggt ett pepparkakshus (som vart lite tjusigt minsann) o sytt så ja nästan grinar (igen dårå) o kollat på Askungen två ggr....

Foton finns på en del, men de e i min mobajlos, så de kan ni inte se än...
Lägger in dem ikväll, bara ja inte somnar vill säga xD

BTW så blåser de SATAN här!
De LÅTER av all blåst o ja tycker de e läskigt :S

aja, nu ska ja o musbus poppa music tes lillkott kommer hem, då ska de få pynta resten av kakorna vi baka igår *LOVE*

X O X O





1 kommentar:

  1. Ta hand om dig gumman och sköt ditt lilla huvud, inte skönt med mycket huvudvärk.
    Jag fick häromdagen värsta migrän, har inte haft det på flera år men när det kom kände jag det så väl igen.
    Vad flitig du har varit, kan du inte visa lite av vad du har fått blodiga fingrar av,ler?
    Varma kramar Gerda

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^