lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Heeeej därute :D
Idag äre fredagen den 31 december..
Menade Lördag, men orkar inte ändra xD





Ska te min käraste syster i Brickehills å fira tesammans me mina små kotts (as usual)
å sen sover vi över :D

Middag, spel, efterrätt, godis, film o skratt e inplanerat, sen börjar hårdpiskelivet.
En morot om dan o inge mer! *försöker se allvarlig ut*

MOHAHAHA, skoja bara, ja ska leva som ja brukar, men dra ner lite på godiset ;)
De har blitt sjukt mkt nu i jul (alltså SJUKT mkt!) å ja vill inte leva så.

Molly tror ju hon kan få godis te frukost, för att de står utplacerat överallt, o de tycker ja inte e okej!
Leo ser ut som ett åskmoln när han ser att hon tuggar på nå o undrar varför HON fick, men inte han...

Å då spelar de ingen roll att man säger att hon inte alls fick, hon TOG (mm, de e skillnad där) o hon går då gärna fram å tugger me öppen mun, så han verkligen ska SE vilken godis hon tatt xD

Hahaha, men sen ni, efter julgransplundring å skit, så skare ut.
Bli lördagar som vanligt o ja...
*FETSUCKAR*
Ja ska väl försöka röra på mig :S

Trapp ist för hiss (hahaha, för ja bor så högt upp liksom) å kanske nån promenad me musbus..
Nackdelen e ju att hon e snabb som ett klistermärke på en dörr!
De går ju snigligare än MIG!!?

Men vi får se.
Ja trivs rätt bra me o va ja, o se ut som ja, men de e träligt när kläderna tycks krympa, lite i taget, å man verkligen vill HA dessa kläder, för man tycker OM dessa kläder :S

Men oooh, hahaha, aa, ja lovar iaf att detta INTE ska bli nån viktkontrollsblogg!
O ja lovar att inte räkna kalorier o annat krafs *nickar*

Nu ska ja kasta kotts i karet o sminka mig lite.
Vi blir hämtade halv fem o ja glider runt i morgonrock xD

Ojää, sixten blixten e mitt namn, Snigelfors mitt alias ;)

Men ha nu ett GOTT nytt år, o ta hand om varandra!

X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^