onsdag 17 augusti 2011

paj, barn o tandborstning

Shoo mah friends ;)
Wass up?





Ja sitter snortrött o BORDE lägga mig, men ja har pirr i kroppen :O
Ska borsta tänder, släcka o dra på spotify o sen sova, men "ja ska bara" först..
Ska bara kolla fejsan, ska bara skriva blogg, ska bara se om ja har nå ofärdigt pyssel liggandes (eeh, som att ja INTE skulle hare?) ;P o så ska ja bara kolla klart på avsnittet av Entourage ja börja glo på för sisådär sex timmar sen :S




Hmmm, va hände?
Jo, musan vakna o skulle se bolibompateve o Leo skulle bara komma in å äta nå o så skulle ja bara dra ut o möta mamma en snabbis o sen skulle ja bara cykla iväg o göra en sak o sen skulle ja bara duscha liten, natta liten, ta in den större o fråga hur dagen varit (han har en ny bästis, ser inte röken av han) sen kom ja på att ja skulle baka paj :O

Jag!
Baka paj!?

Men OOOOOH så go den vart *me lajka*
Jordgubb o toscapaj *slurp*
Så har ja hunnit me o måla naglarna, tatt tag i monserdisken som uppenbarade sig när ja baka o gjort rent mina golv..
De e nog därför ja e svettig...




Richard hann ja tyvär inte me ikväll, men...
Vi han ju prata tre ggr mitt på dan ist, så ja hoppas han inte e ledsen för de ;)



Ullstrumpa ringde o de va najs.
Känns som vi aldrig hinner prata numer *ledsen*
Hon jobbar natt o sover askonstiga tider, sen har hon ju ett spädbarn, en 2,5 åring o en sexåring *love* o de ska ha sin tid (ja, hon har en man me haha)
Men ja vet att hon saknar mig med!



Läste nånstans att man ska vårda sina relationer, o de gör inte ja.
Om mina relationer hade vart växter, hade de förmultnat vid de här laget.
Om mina relationer hade vart mat, hade de... ja, förmultnat de me..

Ja e SÅ dålig på o höra av mig, så dålig på o hälsa på, men de e inte me flit..
Ja bara e sån o ja vet att jag förlorat många vänner pga de genom åren, men det betyder inte att jag inte tänker på dem ibland ändå *varm i hjärtat*




Tur att Ullstrump e min syster, hon tar mitt bajs för att hon älskar mig (bajs=dåliga sätt)
Aja, tandborsten ska fram, för här ska gnuggas, så najtinajt peeps, o sov gott!



...Och, som ni förstår, så har bilderna ingenting med texten att göra ;D

X O X O





btw har ja flera läkande tatueringar på mig.... De kliar värre än myggbett *SUCK*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^