torsdag 11 augusti 2011

båt slash tattoo

Hallå mina vänner (o andra som läser bara för de ska se om de hittar nå o skvallra om) ;P
Satt o läste igenom lite bloggar o så läste jag min systers *love*

Hon hade lagt upp bilder från båtresan vi tog me barnen..
Då insåg ja att ja inte ens har skrivit om den :S

Det va Ullstrumpa o hennes Tindra, Lillkott å ja som tog en 24h kryss me viking line :)
Jag vill aldrig göra om'et xD


(lämnar Molly på morgonen)


(Lillkott på bussen) Som jag saknat dig *LOVE*


(haha, en reklamskylt som ungarna jämförde händer på)


(spänd förväntan)


(JÄÄÄJ, STORM!)


(partyprissarna)




(Ja, å så mysmongosarna) ...Vem kan mosa ihop fejset mest? ;D

Haha, kottarna hade trevligt iaf!
Men, när man åker på en sån resa, då festar man, o nån gång ibland kan man se ungar me sina stressade föräldrar o grejer, men de e inte ofta...
Nu vet ja varför!

De har ett helt eget våningsplan!!!

Ett helt jävla våningsplan me bara barn! *FASA*
De va som ett HAV av späda (gälla?) röster, de lät o skrek o busa o sprang o ja vart fanimej helt paralyserad till o från!
Vidrigt!

Förså mig rätt här!
Barn e söta, mest när de sover, barn e roliga, kul, härliga att lyssna på, men tusen åt gången, me kladdig dricka i halva nyllet, kolasmet i håret o choklad på kletiga fingrar, ÖVERallt!!!?
De e inte najs!

Faktist så skrämmer det mig!
Å så tipspromenad på det?

Mmm, så ja njöt xD
Hahaha, de skönaste me hela resan (förutom att se våra barn så nöjda) va att lägga sig relativt tidigt o veta att man skulle vakna upp på samma båt o må bra ;P

Spännande som tusan vare iaf o träffa katten Ville Viking!



Skönt o ha de som jobb egentligen...
Slippa borsta håret o grejjer xD

Richard kom hit en vecka o de va (som ja sagt tidigare) annorlunda!
Kändes vääääldigt trångt här, men nu när de e som de ska igen, o vi e själva, så äre faktist väldigt tomt :O

För att fördriva tiden hålls ja me o lära mig o tatuera (jo, du läste rätt)
Började på skins (lösa bitar som luktar biltema) men de va trist å träligt, så ja körde på mig själv ist.

Ärligt talat va ja skitskraj när ja skulle testa!
Handen ville inte riktigt sätta nålen mot låret o ja mådde lite illa, men de gick bra!
Sen körde jag lite på vänsterhanden (o de kändes) men jag är nöjd! *stolt*



Har hunnit me lite godis på benet, en cupcake o en lotusblomma, men ALDRIG mer att jag färglägger på mig själv!
De va groteskt att ta den stora (STORA!!) nålen o stoppa i sitt ben o DE gjorde mig kräkfärdig..
Ont gjordere oxå, så ja ska gå te Tony när detta läkt så han får färglägga allt som jag vill hare ;)

Så benet tänker ja inte visa förrns de e klart :D
Sen när ja hade tråkigt, gjorde jag några små stjärnor på armen o fyllde i en gammal, så maskinen kan ja me nu *smått mallig* haha

Set att tiden rinner iväg o ja måste hämta musan, men vi hörs snart igen

X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^