måndag 22 augusti 2011

more tattoos ^^



ÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååh KOM alla nu så ska vi twista, ja visst, ja visst, ja visst!
Ja, de får bära eller brista, ja visst, ja visst, ja visst!
Twist, twist, twist, alla dansar i en twist, twist, twist...
*sjunger mentalt, högt så de skrålar*

Känner mig glad o förväntansfull inför helgen *love*

Ska våga mig på att åka tåg, ensam, ner te Göteborg.
Där möter pojkarna upp o tar mig hem te Nisse, där vi ska grilla o dricka några öl.
Dagen efter e de Gbg cruisingen :D
Åker där o sen te klubben (som ja inte minns namnet på) o de ska va två band som spelar :D
Ja vill dansa!

Blir hellycklig över framtiden (dvs helgen nurå) o ja HÖR dendär låten ja skrev allra först ^^
*längtar*
Inte förens söndag ska ja åka hem igen, o då kommer mamma o lämnar mina smågrisar som har vart på kalas för henne på em :D



Min mamma fyller nämligen ... *host host* 22, på fredagen där ;P
Men hon ska firas på söndagen o eftersom jag inte e hemma då, så tar mamma, pappa, jag o kottsen o firar henne nån dag innan eller efter *mys*

Å på tal om älgar, så börja lillkott skolan idag efter ett evighetslångt sommarlov *kärlek*



Han va inne hos mig innan klockan ringt o visa va snygg han skulle va *glad*
Han e så jävla vacker, o ja förbannar min YBERdåliga kamera i denna telefonen (jäss, ajfån tre har ja) för nu kan ja inte visa hur vacker han e på riktigt!
Men de e ju skit samma, JAG vet att han strålar *gigantic hjärta här*

Vi kvarvarande i familjen (dvs ja å Molly monster) softa.
Hon glodde bolibompa å ja sträckte ut mig i sängen o förundrades över hur fina barn ja har..
Tes ja hör min symaskin tugga fradga.

Får panik o rusar upp te ett kaos.
Molly blir förskräckt när ja stormar in, så hon KASTAR sig (värsta rugbystajl) rakt ner i soffan för o gömma nå (registrerar ja bak i min hjärna) medans ja glider (läs: klampar) bort te maskinen för o kolla skador.
Lägger näven i en klick helosan (känner ja på doften) samtidigt som jag ser gråsvart kladdig massa typ VÄLLA ur hennes snusdosa (hon har fått en ren, urdiskad, o leka me, för de e tydligen roligare än den glittriga handväskan hon fått) o när ja tar tag i den, ser jag tuben/flaskan, me min (enda) svarta färg...

Jag känner mig ledsen, tittar på klockan o inser att hon hunnit gjort detta på tre minuter!
ELLER innan jag o Leo vaknat av klockorna....
*FET SUCK*

Aja, hon fick sitta i hallen, bolibompa stängdes av o ja börja skura..
När allt blitt rent o ja inte längre luktar salva, minns jag att hon gömde nå i soffan.
Jorå, där ligger ficklampan hon fått av Richard, isärplockad o indränkt i fotmassage olja!!?
I soffan, UNDER den dyraste pläden vi äger...

Där ligger den, blank som en säl, indränkt o kletig...
Der lård, va har ja gjort för o förtjäna detta?

Aja, ja va inte arg länge, bara jävligt trött o nere.
Hon betedde sig smått obstinat hela dagen efter de, sa emot o vråla, kasta saker o "sa" JA GLOOOOR! (skrek!) å så glodde hon....
o TRO mig, den damen kan glo!



För att abrupt byta ämne igen, så har vi fått hem vår nya badrumsmatta :D
Den va ett väldigt nödvändigt köp, känner jag (haha) men den gör oss på bra humör ;)



Hmmm, va mer har hänt?

JO!!
Vafan, ja har vunnit en tävling!

Jag prenumererar på en ny tidning (Isabellas) o jag gillar den skarpt :D
Var med i en tävling där i o när nya numret kom, så såg jag ännu en tävling jag ville va me i (eller ja, jag ville vinna priset ^^) funderade medans jag smsade att 'vart o när ser man vem som vunnit tidigare..?'
Läste lite o TADAAAA *glad* titta va ja såg ;P



De e ju JAG!
Blev så jävla lycklig, så vi fira me o baka nå av de läskande recepten som va me i samma tidning!



Fast vi hade inga björnbär, så vi tog jordgubbar ist.
Gad däm så GOTT de vart!

Aa, ja e fan förvånad, för gör ja nå som smakar gott, då ser de ut som ett roadkill!
O gör ja nå som ser alldeles lovely ut, då SMAKAR de som ett roadkill!

Men nu både lukta, såg o smakare perfa!
Japp, Isabellas is tha shit *tummen upp*

Har fortsatt öva mina skills me nålen, o ja blir så ivrig så ja fotar direkt.

Inge vidare för min karriär (HAHA) inom tatueringsbranchen (me tanke på hur svullen o förvriden ja ser ut)
Men ta den här som exempel!



Fulaste cupcaken i världshistorien!

Darrig, klen o bara ... aa, sjukt ful!
Den e gjord på fri hand o de va den första jag någonsin gjort.

Rädd o skakig va ja, men ja kämpa på, trots att tårarna ville fram när ögera såg förödelsen jag gjort på mitt fina lååååår *dramatisk snyftning*

När den börja läka, vart den om något ÄNNU lite fulare, men ja va inte så ledsen mer, eftersom ja VET att ja (eller nån annan) kan reparera den, när den läkt helt *pheeew*

Öva lite här o lite där o så igår skrev ja Leonard o Molly på min arm.
Oxå på fri hand o idag skrev jag KÄRLEK mellan dem *love*



O ja vet att de blir bättre, att de blir bättre för varje gång jag kör, så när ja ändå testa den röda färgen, tog ja svalans "inner vingar" de ville ja ju ha röda, o bröstet ska gå i orange gult, mot ljusare gult o sen vara nästintill vitt högst upp, o resten turkosblå...
Jag körde den orangea idag, inkl. näbben :)


Ja e toknöjd!
De ser ut som de e tätt o bra gjort (TACK TONY FÖR ALLA TIPSEN)
O ja vart så stolt över mig, så ja sleva i lite grönt på min skogsfula cupcake oxå.

Nackdelen DÄR me o fota direkt efter, va inte bara svullnaden!
De va ju oxå den slemmigt gröna färgen (grasshopper) ihop me blodrött (ifrån MIG!)
Så, ja, de ser ut som ja möglar xD hahaha




Tänker att när DE läkt, ska ja lägga ljus chokladbrun på de som ännu e hudfärgat (själva bullen då) o så placera cericerosa i bott på formen :D
De tror ja på!

Men ja!
Ser ni att ja fyllde körsbären me?

Såhär såg de ju ut innan.



Sen så tror ja att ja skrev i senast inlägget om en jag gjort på armen?
Ett knogjärn me hjärtan ist för hål?
Minns ni?

(eller e de ja som e senil??)

Jag vågade ju inte köra hela vägen runt, de tog mentalt STOP precis i armvecket, o de här e resultatet av de :S



Jag tror bestämt ja skrev att ja ville ha de guldgult o grejer me, men ja har ångrat mig!
Vill ha fetare linjer o en limegrön ifyllnad, sen blodröda stänk runt om, de tror ja blir galet bra *ler stort*

Richard gillar inte att ja övar så mkt på mig själv.
Han vill ha mig som ja e..
Men detta E ju den ja e, o ja vet att han gillar mig ändå ;D *nöjd*

En sak som e jobbigt dock, de e att när man e nybörjare o testar saker, så blir de inte alltid som man tänkt.
Den rosa färgen t.ex!
Den ja körde me på näven!
Der lård, slet som ett djur o de svullna upp o gjorde SATAN ont (okej, ja gnäller, ja vet) o så SYNS de knappt!?





Betyder de att ja e "bubblegum pink" då?
De vägrar ja tro på!

...Ja e nog mer "albino white" isf...

Hahaha, men den svarta lilla diamanten där breve, den har fått lite limegrön färg i sig nu, efter fotot tagits ^^

MAJ GAD!!!



Klockan bara RUSAR iväg o ja måste verkligen sova.
Hade tänkt lägga upp lite mer bilder på de vi gjorde i helgen, men får ta de en annan dag!

Massa puss å kram hörrni, ja måste sova (ska upp imorrn o gå te doktorn) så PUSS å KRAM (uj, igen, såg ja nu)

Ta hand om er, så hörs vi snart igen!


X O X O






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^