onsdag 31 augusti 2011

Hellooooo :D

Nu har ja suttit i TIMMAR (eller iaf 40 minuter) o donat me min blogg.
Skulle gärna ha en hel uppsättning (i lavendellila) från "itkupilli" men ja får de fan inte å funka.
Å ja HAR försökt... Ja tillåme RENSA hela min blogg, å klistra in nån jävla html-kod men då hade ja helt plötsligt ingen blogg alls...
De e då ja tackar min lyckliga stjärna att ja åtminstone hade LIIIITE vett o spara alla koder sen innan ;)

Jaha, ja pimplar kaffe i min nya cerice o oreangefärgade tischa, men brallorna åkte av så fort ja kom hem från dagis.
De kliar SATAN mkt på låret..

Låg i en säng full me katthår i helgen o ja har fått små små prickar (jo, de ÄR där, även om de bara e ja som serom) o de små prickarna kliar värren snippasvamp o myggbett på samma gång.

Lovar att igår ville ja gö som Odjuret (i beauti and the beast ni vet, när han slet sönder tavlan... Inte? jaha, men musan vill bara se Belle o Rapunsel, så JA vet)

Ville slita av mig låret (eller iaf översidan) men ja har köpt sån alsollösning o svabbat över me en tuss, o sen smörjt in mig me lotion o TADAA, prickarna is gone... eller iaf nästan ^^
Bara klieriet kvar xD

Hmm, klockan e 11.07 o ja har inte gjort ett någe vettigt sen ja klev upp.
Eller ja, ja va ju på dagis o lämna smulan, o så gjorde ja kaffe när ja kom hem ;)
Så duktig har ja vart idag :P

Men, what to do nurå?
Hade tänkt försöka mig på ett collage i en ram som bara står här efter väggen, men även om ja lyckas göra ett som jag gillar, så finns de ju ingenstans å haren :S

Aja, ja får se va ja gör, men ja stänger ner här iaf ;)

Puss å Hej





btw, så vill ja HA denhär tapeten *älska*


1 kommentar:

  1. Vill oxå ha den!! :) Glad i hågen åkte jag till affären o kollade vad den skulle kosta. 3000:- Tack då tar vi den ett annat år sa jag o gick med sänkta axlar därifrån!

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^