tisdag 25 januari 2011

mor igen?

Hallå...

Sitter här nere, dyngsur av blötsnön som RASAR ner efter ja hämtat Molly, o lyssnar på henne som ligger där uppe o ska sova middag.

Hon sjunger de högsta hon kan "MOOOOLLYPOOOOLLY.. *paus* MOOOOLLYPOOOOLLY HÄR KOMMER FAKTIST JAAAAAAG"
Sen nynnar hon en sväng o sen kommer de mer "TJOLLAHOPPSANSAAAA, HÄR KOMMER MOOOOLLYPOOOLLY, HÄR KOMMER FAKTIST JAAAAG"

Hon gillar Pippilåten :D

Jag har gjort tacogratäng till middagen idag, men jag gjorde den tidigt, så jag kunde ta lite te lunch :D

Ååh, snart ska min syster ha barn!
Jag är så nyfiken o ja vill klämma o hålla o känna o lukta o gosa o bara kära ner mig i denna lilla kott som ja vet kommer snart o de e så spännande!

Synd bara att ja sitter här då.
Eller ja KANSKE har hunnit flytta tes dess, men då sitter jag ju i Kumla o får förmodligen va barnvakt te de andra två gullfisarna de redan har *love*

Önskar att inte allt i livet va så svårt o jag önskar att folk kunde bry sig mer om sina egna liv än att lägga sig i andras...
O jag önskar att jag inte brydde mig ett skit om vad andra sa om mig, för då skulle jag också skaffa en till!

Vill ju ha fler barn, men jag VET vad folk säger om ensamstående mammor (jo, visst finns de dom som tycker vi e starka o bra, men tyvärr så är de desto fler som bekymrar sig om motsatsen)

Sen vet jag ju också att det är mycket jobb att ta hand om de små liven, speciellt i deras härliga underbara trotsålder som kommer titt som tätt (en dålig dag? BAH!!!)

Men men, jag kanske träffar mig en trevlig man som ÄLSKAR barn o som gärna vill ha fler än de jag redan har..
Hoppas kan man ju haha

Eller så får jag gå ut me nå snyggt som att ja e lesbisk o har gjort mina på såndär befruktningsklinik!!!
Jag menar, jag har ju lika mkt nytta av barnens pappor som av en gammal förbrukad spermakopp!!?

Fats då lär jag ju iaf aldrig träffa mig en fin man...
Om han tror att ja e lesbisk liksom.. :S

Nej, ja ger upp!
Ja ska gå o ta mig lite lunch, glo på teve o låtsas att ja e en eremit :)

Ha en fin dag folks!

X O X O


3 kommentarer:

  1. hahahahaha bli flata o avla utav helvete, sen startar vi en sekt som heter "Holms vittne" eller nått snyggt o så bor alla tillsammans och uppfostrar tillsammans XD Vi är rätt många nu, så blir nog inte så svårt :)

    SvaraRadera
  2. HAHA, nej, vi skulle väl lätt fylla ett slotts alla rum me bara vår familj XD

    SvaraRadera
  3. DU borde VERKLIGEN lägga mer energi på att själv vara lycklig!, än att blidka människor du inte ens känner, oavsett om det är den stora massan.
    Folk som gnäller, gnäller inte för att DU gör fel, de gnäller för att;
    * de vill verka bättre själva
    * de vill ha något att prata om
    * de, av någon anledning, berikar sina liv med andras (vad de tror) förfall.

    Även om du bor i Nerikes lyxigaste lyxvilla, med den vackraste mannen, och det bästa äktenskapen moder jord skådat, och era finaste finaste fina gemensamma barn... så kommer de FORTFARANDE prata om dig... för sådana människor som snackar... snackar oavsett!

    Oavsett ... så kan DU! bo i en mossig grotta, med, om du vill, TIO oäkta barn, iklädd trasor och garnnystantofflor... DU! skulle ÄNDÅ vara finare än dom!

    DU ska göra vad DU behöver för att berika DITT liv!

    Ah .. nu kanske vart ja lite djup .. men de e så iaf .. och om du har funderingar på att flata till dig, så kanske du och jag *blink blink* (men vi behåller Peter .. han tjänar bra - HAHAHA)
    *älsk*

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^