lördag 22 januari 2011

Hemlisar

Herre gud....
Jag är i chock!
Hela mitt liv vänds upp och ner o jag kan bara stå o titta på!
Nej, inte i allt, de va inte sant, men..
Jag är i chock!

Min mamma e sjuk, hon ska börja med strålning och annat snusk o jag önskar jag kunde ta över hennes smärta o göra henne bra!
Det gör ont i mitt hjärta när jag vet att hon försöker spela tuff o tapper (hallå, de e ju mamman av stål vi pratar om) o jag vill också vara tuff o tapper, men här sitter ja o bölar för minsta grej!

Mina barn e kaos o de e VIDRIGT!
Ingen som hör va jag säger om jag inte höjer rösten o de vill jag inte.
Eller e de bara jag som e stingslig?
Har packat hela vårt hem nu, utom röran i Leos rum fast ja vet att ja måste ta tag i skiten snarast :S

De bor damm där inne *bleeh*
Damm o ... SNUSK!
O en jävla massa leksaker :S
Har lyckats packa ner lite PS spel o två mikrofoner o nån slags grön gummipotatis av nå slag, med orange hår o klet innuti.
Stressboll delux, kanske skulle ta upp den o stressa ner lite på kvällstid!

Känner att jag tagit ut mig allt för mycket, men de e ju bara jag.
Har bara mig själv att lita till, för jag är så rädd att om ja litar på nån annan blir jag besviken, eller så lutar jag mig tebax o tror att allt ska ordna sig av sig självt.
O de ser ja ju hur bra de har gått :/

Vakna me nackspärr o ont mellan skuldrorna, en nerbajsad Molly o en Leo som har läskigt ont i örat.
Stackars mina barn, tänker jag ibland, som fått en sån mamma som jag.
Vill göra allt för dom, ge dem hela världen o...
Ja, de fick ju iaf en tur te Gotland *ironi*





Men jag älskar dem så mycket, o jag kan inte ens ge dem de de vill ha.
Ett tryggt, fint hem, en stabil pappa o hålla dem friska...
Usch va ja känner mig rutten o de spelar ingen roll hur mkt andra tröstar mig för jag känner så ändå.
Inte alltid dock.
Leo sa häromdan att han var så glad att jag fanns o bara nån dag innan så sa han att han var glad att han fått flytta, men nu ville han faktist hem igen...
Då värmer det mitt gamla (?) mammahjärta :)

Lämna denna sketna lägenheten, lämna alla idioter som jag ALDRIG mer vill se igen, träffa min familj hur ofta jag vill, känna att jag är bland människor som ÄLSKAR oss, känna att jag är bland människor som VI älskar ;) och även veta att vi kan komma tillbax o träffa alla de fina, underbara människor vi lärt känna här när vi kan o har råd ^^
Sånt känns underbart o sen har jag precis fått veta en hemlis som e spännande.
En hemlis e ju ingen hemlis om jag skvallrar, men de E spännande *lovar*

Har köpt djupa tallrikar på kupan idag.
Imorse rättare sagt.
Tog kottarna på en fika på bagarns o sen en sväng te kupan.
Leo hitta nån mini (då pratar vi 5cm klassen) cykel som han ville ha för en krona.
Haha, jaja, en krona, varsågod o då hitta Molly en mini elefant för tre kr.
Okej då.
När vi betalt var Molly försvunnen, för hon va inne o böt sin elefant mot en nyckelknippa i plast med reflexer o annat kraffs på..
Vi fick byta ;)

Köpte tre ljusstakar med för fem kr st som jag tog hem o målade om (vita) innan jag packade ner dem :)
Tog inga kort men de va riktigt tjusiga :)
Åååh, ja e så dålig på hemlisar o ja VILL tala om, för de e najs, men har man lovat så har man o nu ska ja sluta skriva!
Massa kärlek

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^