torsdag 27 januari 2011

mardröm...

God morgon...

När jag vaknade var jag halvt panikslagen, svettig o ledsen.
Satte mig upp o såg mitt rum, kalt o tomt.
De tog några sekunder tills jag insåg att det jag drömt aldrig hade hänt o ALDRIG skulle göra heller.

*PUST*

Jag hade på nåt sätt flyttat (fast de låg i periferin) o träffat David igen, fast han va lik Perra (ett ex från läääääääänge länge sen haha) Han woade mig, förförde mig, o gjorde mig glad...
Så mitt i hela jävla drömmen, e vi TEBAX på Gotland!
Vi har flyttat hit IGEN!!!

När jag vakna upp ur min förälskelse-trans så skriker jag bara.
Hur kunde jag hamna här igen?
Hur kunde nån tillåta mig att ja flyttade igen?
Jag fatta ingenting, de enda ja visste va att ja va bosatt i en aluminiumfärgad husvagn på en åker, det var vårt hem o "Perra/David förtrollningen" hade borstats av o han såg ut som en räddhare o sprang lika snabbt som en...


Näe, fyfan!

Jag ryser o mår illa!
Så vaknar jag av en munter melodi från min mobil o sätter mig upp, skitskraj för ja vill inte BO i den där aluminiumkorven o ser detta rum, på Gotland o tänker "Vad gör jag nu?"
Den muntra tonen va alarmet, Molly hoar o jag hör Leo på toan...
Vi har inte flyttat än.
Men vi ska!
*love*

Jag kommer bo i en liten trång o förmodligen jävligt ful lägenhet, men de e inte här, de e där :D

När jag gick me musan te dagis insåg jag en sak.
*här radera ja en hel massa ja hade skrivit*

Hmmm, ja vet inte om ja kan förklara det jag insåg, haha..

Nej, här skrev ja en massa mer som ja fick ta bort.
Blev ju inge vettigt skrivet.

Jag längtar hem o jag avskyr att va osams me David, så kan jag skriva.
Jag vill bo hemma o sen får vi se om vi kan fortsätta vara vänner..
Ja, det verka också gå o skriva utan att de ser knövligt ut.

Men att flytta hit, pga en kille kommer aldrig mer hända, om ja ska bo här igen, ska de va för ja har ett jobb, vänner o SEN kanske lite löööve ;D

Men jag har lovat Millapill att när vi blir gamla, ska vi bo ner i Bohuslän i ett hus vid sjön.
Där ska vi dricka folköl o kaffe tes vi storknar o glo på solnedgångar ^^

Jaha, de kanske kommer mer inlägg under dagen, men ja har inge skoj o ta kort på i vårt ekande hem :S

Lot of love

X O X O



3 kommentarer:

  1. Havet älskling.... vid havet ;)

    SvaraRadera
  2. Älskar er o LÄNGTAR tills ni är hemma igen,skit i killar ett tag o tänk att dom är helt ointeresanta..för det är ju dom flesta av dom.Fy fan vilken dum komentar ...men jaja ,jag längtar iallafall efter er o önskade att det va i morgon ni kom hem, men tiden går fort så ni är snart här .Kram o Puss från din lilla Mamma

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^