torsdag 26 augusti 2010

räserbajs o rosa pudel

Godmorgon :)
Sitter o tittar på Mollymus som korvar runt på golvet o lyssnar på hennes rosa pudel *SUCK*

Den låg bland kläderna vi fick av Laila.

Söt e den, o liten e den, men den låter som en galen papegoja som hakat upp sig!

"Bjäbba bjäbba bjäbba bjäbb *
lite mekaniskt surr* Bjäbba bjäbba bjäbba bjäbb"

OM o om o OM igen!
Fy fan säger ja, men de e de värt för hon håller sig smått sysselsatt (så länge hon ser mig iaf) o hon e glad åt den :)

Idag e de Leos tredje skoldag o redan igår fick jag skicka me en lapp te hans kompis mamma/pappa med vårt nummer, för han ville gärna gå dit o leka.





På kvällen ringde mamman o sa att visst kunde väl Leo komma dit o leka, så idag efter skolan ska han dit.

De va tydligen en bit att åka, men vi hämtar honom ikväll *kärlek*

Vi har fått så sjukt mkt kläder te lilla prinsessan, så ja kommer inte behöva köpa nå på ett år, tror jag :)

Det är jättefina saker (inte bara askungen klänningar) o för både vår, vinter, höst o sommar *glad*






Igårkväll vart vi bjudna till Davids jobbarkompis med... sambo
(fru?) o barn.

De bodde jättefint o så OTROLIGT stort (min åsikt)

Trevliga var de med, så jag hoppas vi får komma igen.
Molly bajsa på sig där fast vi böt bajja innan vi åkte, o värre verkar de bli.


Hon verkar inte ha ont nånstans, men de blir tokdyrt med alla blöjpaket (o våtservetter) som går åt o jag vågar inte skola in henne o börja jobba om detta pågår.

Kan inte starta ett jobb med att vabba, så jag hoppas de e snabba på vårdcentralen me o se vad som e fel.


Oh, aja, musan stinker som ett utedass, så ja måste gå, men först kan jag skryta om att (1) Molly sov hela natten i sin växasäng (OCH när hon sov middag) utan att busa sig ur den *stolt*
(2) när jag kom ner efter att ha blivit väckt av en bajsstinkande liten tjej, straxt innan klockan ringde, så klev jag in i ett kök med ren tvätt hängandes på torkställningen.

All vit tvätt var tvättad o hängd o jag ringde David på störten *STORT HJÄRTA*

Fan va glad jag blir.

Han hörde mig sucka o sura igår kväll om allt jag skulle göra idag så han fixa detta fast han hade bråttom *kär*

Han är bäst o han är min!


Men nu, damer och herrar, ska bajsblöjan bytas.
Ha en fin dag :)

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^