tisdag 17 augusti 2010

donerier

Hallå :)
Sitter mitt på vardagsrumsbordet o glor på skärmen..

Har hänt en del sen sist.





Jag har gråtit blod av längtan till mina nära o kära, bråkat med mina barn
(som förmodligen längtar lika mkt)

Kramats med David som tröstar o förstår, packat upp (ALLA UTOM EN!!!) kartonger o hunnit med en kräftskiva.

Badat har vi ju förstås också gjort.
Hav luktar äggfjärt (Leos ord) men de e skönt i vattnet





Kräftskivan var i lördags, upp i ... eeh, ja minns faktist inte va de hette (skäms) men de va tokvackert där.


Davids mormor o morfar var vi vid först o sedan gick vi till granngår'n där hans morbror Peter bor.

Så himla fina hus o gårdar *förälskad*

Men under dagen (innan skivan då) så tog vi me oss kottsen te Visby o såg på medeltids-människorna..




PHEW säger ja bara, för o ha me en envis tvååring som inte vill sitta i vagnen XD

Hahaha, men jag hittade ett fint halsband te min raring (ett trollkors) o Leo köpte sig ett svärd *love*
Musan köpte ett kaninskinn..

Mjukast i världen o hon har smekt sig över magen o nacken me de där skinnet fler gånger än va ja kan räkna :)

Till mig hitta jag ingenting, men jag köpte julklappar te några av mina älskade hemma i öret *kärlek*

Igår var en pruttig dag!

Jag kände mig ensammast i världen.

Ledsen o övergiven gneta jag runt i värmen o funderade på hur man skaffar nya vänner.

Kom inte på något svar.


*DEPRESSED*


Då kom Davids syrra Malin förbi :)
Hon var kvar i flera timmar o det var najs som satan.

Känner att jag e lite stel o svettig, för jag VILL så gärna "vara kompis" o passa in (ok ja hör hur lamt de låter) men efter ett tag tror jag att ja slappnat av ;) haha

Då skulle hon åka o lämna Klara (voven) på vattengympa, o straxt efter de kom hjärtat hem.

Hade gjort middag som både lukta o smaka fis.


Totaly grousse!


Jag tog en tugga, sen vart de sopan me de.

Fy fan hur äckligt nåt kan smaka :S

Grina lite mot Davids axel när Leo va dum igen...

Tror de e värme lr matbrist (just den middagen) lr saknad lr oro lr stress lr.... ja, you name it, som gör att man tar åt sig av en åttaårings hårda ord, men ledsen blev jag!

(det är bättre idag)

Senare kom Davids andra syrra, Laila, förbi.

Vi tog en kaffe (min 62a kopp för dagen) o pratade om dagis o skolor här på Hemse.

Funderade på jobb o sen skulle hon gå.


Då kom Malin förbi igen.

Kolla en sväng på roomservice (tokbra) o sen va hon tvungen o åka.

Hon bor ju typ 8-9 mil ifrån oss :S


Saknar David när han e på jobbet, o saknar Ullstrumpa när jag tar alla mina koppar kaffe i ensamhet.

Ja känner mig lite nere o nu HÖR ja att Molly gör sattyg...
Frågan e bara VAD!!!!

Sist tvättade hon saker i toaletten...

Undrar om hon tvättar nåt nu... ska kolla.. hörs senare :)


Over and Out!

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^