fredag 20 augusti 2010

myskväll med lillkott


står på schemat ikväll.
David är på bockjakt o musan sover.

Själv har jag längtat efter han hela dagen.
Det gör jag iofs varje dag, men idag vare nog lite mer, just pga att han inte kommer hem förrns imorgon.
Ja o lille bus köpte lite snacks o en passionsfrukt (dricka då) te filmen som vi ska se o ...


Aaaah, seriöst e huvet helt uttömt.
Har haft så jävla tråkigt!
Har målat tre köksstolar utav tristess o färgat håret IGEN! (nu e de kolsvart med röd lugg)
Bytt två knoppar till på skänken (de va två som va paj o de böt ja, nu böt ja för ja inte hade nå bättre för mig) ja har diskat (o DE e tråkigt) o ja har gått te både ica o konsum..
Jag vill umgås, jag vill ha en kompis!
Jag vill hem te mamma o pappa o ja har sjukt grym lust att julpynta.

Barnen går mig på nerverna varje dag när de vrålar o skriker o bråkar.
Som idag t.ex..
Då tjöt lillplutt för hon inte fick följa me den stora in på toa...
Näe, man kan fan inte skita ifred på de här bygget!
O Leo va tokarg för han inte fick ha dörren öppen o de e gap o skrik för ALLTING..
Usch så de suger ibland :(

Men skänken ser iaf lite rolig ut me sina omaka knopps, mitt hår e kalasfint o...
Ja, ja skaffar mig väl en vän så småningom :)
Nu blire film me fisen, så natta folks :)





haha, vi tre skulle ta en "puss-bild" men Molly fatta fel, de andra e mitt hår... svart o rött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^