lördag 16 juli 2011

vims å vams som vanligt ;)

Heeej mina gryn!
Allt bra?






Här e de faktist alldeles kanon ^^

Hade ju som ja skrev förut, JÄVLIGT kul i Västerås, o ja måste ha gjort intryck ;D
Hahahaha, de va ett gäng där som vi åkte me, o en av dem ägde den fina blåa Cadillac'en vi gled runt i.

Den killen satt X antal timmar på en station i Göteborg i veckan, för o vänta in ett tåg (som inte gick förrns 06.00) till mig..
Han kom hit, lagom generad o toksöt för o bli demolerad i håret utav mig xD

Åldern e ju inte så hög på honom, o han tyckte de skulle va kul o göra "nå roligt" me sitt hår (!!!) innan powermeet..





(här e frisyren... o han e INTE gammal nej) ;P

O kom han HIT!

Jo, ja vet, man ska inte bry sig om va folk tycker eller tänker, men det finns gränser..
Så ja tog fram saxen o sen körde vi me hyvel!
Vi böt hyvel, o böt igen, men...
Nej!
De funka inte...

Skrattar så ja dör när ja ser dehär, men ..
Ja får väl säga som min moster sa om mig när ja (i mina tonår) rakade av allt underhår te nå mohikanakigt bara för o va cool (eeeh..?) att "De e ju tur du har ett vackert ansikte!"

Så, va tycks? *skrattar högt*




(mm, ser ut som nån försökt tälja bort barken på en stock ^^ o... man FÅR skratta)

För fin e han!
Han har en ögonfärg jag aldrig sett förut o de e sjukt vackra!
Jag gillar fina ögon ;)

O jag gillar humor!
En människa som kan bjuda på sig själv, har förmågan o skratta åt sig själv, fånga situationen o göra de bästa av den, de e sånt jag gillar, hos både herre o dam *nickar*

För fullständig info te de me den humorn (ja, ni vet vilka ni e) så, Nej, ja ska inte flytta te gbg, vi e inte ihop, men ja har kul o ja tänker glida me on the fun ride, me ett GIGANTISKT leende på mina läppar så länge de går ;D

För en kille jag va "ihop" me, vågade ju inte göra slut, så JAG gjordere när ja fatta åt vilket håll de braka.
Jag va inge o ha, utom som en "vän me förmåner"...
Okej!?

Då får man oxå räkna me o dela med sig ^^
Jag hitta nytt (dejten) o där vare ja som sabba tere rejält (vilket ja står för) men oxå där ska de va nå slags "ja ringer dig när ja känner för't"

Ja men GÖR så, de e helt okej för mig, men då ska man heller inte bli sotis!
Inte fråga vem som vart me vem, när de skett eller om ja träffar nån annan!

För ja har visa ord från min mamma, som jag fick sagda te mig nån gång i högstadiet.

Jag vet att jag berättade om ett par vänner till mig, som jag tyckte väldigt mycket om.
De hade fått ett rykte o jag va rädd att ryktet skulle glida över på mig om vi umgicks
(okej, ja va femton år o oskuld, ja visste inte bättre, o de VA så när ja va liten!)
Då svara min mamma att "Så länge du skyddar dig o inte sårar någon, så kan du vara med vem du vill! Så länge du är försiktig o de e något jag själv (eller den andra) verkligen vill, så ska man SKITA I vad andra säger!"


(hitta inga foton på mig som minsta snorungen, men här e ja nog 17-18, i degerfors me min syster o hennes vänner ;) Tack Anna för kortet!)


Haha, tror inte hon skulle erkänna de orden idag, men hon litade på mig, vilket jag var värd.
O jag följer FORTFARANDE hennes råd.

Jag sårar ingen, jag skyddar mig o om jag vill vara med någon eller helt ensam, så är det MIN buisnis..
Vill folk sen vara avundsjuka, "tycka synd om" eller bara snacka skit i allmänhet, så e de inget som rör mig i ryggen.

Jag HAR förjävla kul *love*





Levde så förut, kanske alldeles för mkt "rock'n roll" men slutade helt när jag skaffade musan.
Då vart jag tvärt om, en moralkärring i stora mått o kunde alltid förklara för andra hur de skulle leva sina liv *suck*

Kunde inte umgås om ja inte hade diskat o klarade inte av att de kom folk om det var lort på golvet *mer suck*

Men efter Jerry, skiter ja i det.
Gillar fortfarande inte om de står disk i min ho, o gillar inte hur de ser ut under musans plats vid köksbordet, men ja överlever.. :D

Något jag absolut inte gillar e att vara ensam :O
Asså, de kommer ut fel, eftersom ja gärna glider runt i mitt hem all alone, flera dar i sträck o bara ÄR.
Pysslar, donar, målar o klipper, alldeles själv, o de e SKÖNT.
Men på kvällen, när kottarna sover o de e tyst...
De e då de e jobbigt :S

Men ja va van förut, så ja vänjer mig nog igen ^^

Hahahaha, ser värre ut än vare e! Detta e Tildas "power-ragg" jag å en kylväska xD hahaha
Vems hatten e, har ja ingen aning om!

Äta bör man...

Annars dör man.....

Å mycke vart de ^^

Hmmm, de här va han som körde bilen!? Gad däm asså xD

Wow, såg just en karl på you tube..
Svarta jeans, kritvit skjorta o så en svart sån kostymväst knäppt över!
Fan va snyggt de va!?
(ja, på tal om älgar liksom)

Hmmm, så, va mer händer?
Leo e inte hemma..
Har inte vart på flera dar :O

Han åkte te Mia o Andreas i tisdags o skulle sova över ett par dar, men han e där ÄN!!!

Jag missunnar honom inte de, för detta e hans semester.
Ja e fattigare än en kyrkråtta o vi ska inte åka någonstans i sommar (just pga de) men ja SAKNAR honom!
De e så tomt o ja har lite ont i hjärtat.. :S

De ringde häromdan o fråga om han fick följa me te västkusten o SJÄLVKLART får han de *love*
Han o Andreas leker bra ihop *mer love*
men nu ska de te nå fun city, o ja måste ha fattat fel (ska ringa Mia sen) för ja såg på facebook att de skulle vara borta en vecka!!?

Har inte vart utan han mer än fyra dagar förut, o de va när Molly kom te jorden.
Åh.. mina gryn!

Musan e lugnare me Leo borta, precis som Leo e lugnare utan musan, men de e ju mina hjärtan!
HUR ska ja få dem att hålla sams?
HUR ska ja få dem att vara tesammans utan att hela tiden bråka?

Har gråtit många kvällar när de somnat, me tanken i huvudet att de e mitt fel.
Jag måste ju uppfostrat dem fel eftersom de HELA tiden vill slå ihjäl varandra, men hur kan jag få det rätt?
Hur kan jag få dem att VISA kärleken jag VET finns där?

Nån som har tips o råd, får GÄRNA dela med sig! *nickar frenetiskt*

O som vanligt när ja sitter här o filosoferar om livets alla VIKTIGA saker *fnissar* så kommer min Molly o hoar om bompelibompa..
Ska klä på oss o kolla tvättid, sen blire ut o leka!

PUSS o hej ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^