måndag 11 juli 2011

Power Big Meet Västerås

HÄÄÄÄÄÄJ!!!




Blunda, luta dig tebax o sätt dig in i denna situation...

Du vaknar, svettig så kläderna du faktist somnade i kvällen (eeh, fem sex på morron) innan e lite lätt fuktiga, de smakar kattlåda i munnen o precis när du inser de, kommer du på att du måste, AKUT, te en toalett...

Tittar upp o funderar på vart din bh är, ser den i framrutan o andas ut, hör nån annan andas, reser på dig o kollar dig omkring..

Bra!
Bägge systrarna e me, vi sover i bilen (en mindre buss) o alla e lika kletiga av solen som gassar in genom rutorna..
o ALLA har samma härliga spritångande andedräkt xD




(här e när vi ska dra, i bilen vi sover i, å här luktar vi GOTT!)

Hahaha, kliver upp, kliver ut o sträcker på dig..
AAAJ!
Träningsvärk...
I varenda led!

Magen, låren, armar... fan i revbenen...
Hallå?
Va hände igår?

Alla börjar gapflabba, för de skulle bara låta roligt..
Där alkoholen går in, går vettet ut o ja trodde ja va 21 igen under hela fredagen OCH lördagen ;)

Här e skälet te min träningsvärk ;D



Å då menar ja inte killen breve o inte censureringen, ja menar vart ja sitter...
Försök hiva dig i o ur en bil, hundra ggr på en kväll, försöka hålla ordning på grogg o öl i farten o sen höga, glada skratt på de :D

Jag hade så roligt!
Tyvär visade det sig ganska tydligt att Jenny helst hade velat åka me sin kille o hans vän, men inte hinta om de förrns bara någon dag innan..
Men de gjorde ingenting när vi väl va framme, för jag å mina systrar hade lajbans hela helgen igenom *love*





Sa ja att ja längta dit igen? ^^

Ja fick låna lillkotts "Elvis-brillor" på Power..


Glad e ja för de, för så sleten man såg ut stundtals, de kan va skönt å gömma..
HÄR e ja, lördag morgon ut på gräset där vi låg o sola xD


Lite lätt trasig, men faktist riktigt glad... (inte som när ja vakna, då va ja ynklig)
För de VART hårt på fredagen..

Hade me sjukt mkt sprit (för o vara JAG, som alltid dricker käringgrogg haha) o ja drack upp ALLT på fredagen..

Inte så härligt o vakna på lördan då nej, men ni ser, dehär e från TIDIGT på fredakvällen o
...Visst ser ja lycklig ut? ja bara FLADDRAR fram ^^




Att parkera oss i hamnen va bra smart.
Nära upp på stråket, nära te mat o NÄRA te alla tjusiga karlar..

Öööh, KILLAR menar ja...

amen vafan, BILAR, ska de stå!
Min hjärna e inte riktigt me idag, fasten de e måndag xD

Haha, o TROTS (tebax te början här nu) trots att man vaknar, svettig i en bil, ömma blåmärken o lite skrapsår, träningsvärk o ingen spolningsbar toalett, så blir man ledsen när man inser att de e ett helt ÅR kvar te nästa gång! :O

Måste skamset erkänna att de e lite ja inte minns ifrån fredagen, men ja la in mina foton o ser att AHAA, va vi DÄR ^^ hahahaha o de härliga e, att både Ullstrumpa o Systeryster aldrig skulle lämna mig! (även om ja skulle bli en plåga) så ja kunde bli full utan o va rädd.

För som vanligt (???) hände de läbbiga saker på power meet..
Alltid någon som tappar besinningen o gör saker man inte SKA göra!
Vet inte om det var fullbordade våldtäkter eller "bara" försök, men de e så fruktansvärt otäckt!

På fredagen satte ja mig i en buske (sjukt diskret) o skulle kissa..
De va mörkt o ja tänkte att ingen skulle se mig o då bara STORMARE fram fyra ridande poliser! Ja höll bokstavligt talat på o rasa IN i busken, när ja hör en kvinna skrika "POLIIIIIS, POLIIIIS, TA HONOM!!!"

Efter hästarna kommer åtta SPRINGANDE poliser o ja får upp brallan snabbare'n blixten!

De fick tag i den karln, men... Gad däm!
Det fanns flera!

Vi hade tur, vi träffade ett gäng gentlemän *skrattar högt o tänker på VARFÖR vi börja prata me dem överhuvud taget*
De va inte så värst gamla (21-25) men de hade en fin babyblå Cadillac o va riktigt kul, så vi åkte märom hela helgen :D






Men de va skönt o kliva in hemma *mys*
Molly va så glad å se mig o ja fick massa kramar!
Leo satt i mitt knä efter hon somnat o höll om mig o hjärtat sväller :D

(här, tre gladkineser i bilen på väg dit) :D



Vet att de vart mkt bilder nu o mer kommere bli, men ja hade en kamera utan skärpa o min mobil, så... Aah, ja väntar på Ullrichas foton :D

Nu vakna min skrutta o vi ska gå ut ;)

X O X O




1 kommentar:

  1. Det är tur att jag inte är med er på dom här tillställningarna,då skulle jag bara vara Mamma o ni skulle vilja låsa inn mej på nån bajamaja .Men det är kul när jag ser bilderna o komentarerana efteråt, när jag vet att ni är välbehållna hemma igen .Och det bästa av allt är att ni haft det kul o att ni håller ihop mot hela världen.Kramar o pussar från Mamma

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^