tisdag 5 juli 2011

Cancer no more!

ÅÅåååh, jävlar!!!







Skulle skrivit igår, men ja va förbannad för ...
Ja, för skitsaker i det stora hela, o ORKA va arg liksom, så ja skrev inget..

Nu skulle ja precis sätta mig o äta.
Stallde ner min tallrik o satta mig, så ringdere.

De va min mamma.
Hon berätta att cancern va borta!

Tror ni de går o tugga då?
Nej, ja grinar så ja knappt ser handen framför mig o ja e så glad..

De här har legat som en blöt filt över mitt hjärta o ja har nog gjort både en, två o sju dumheter, bara för o tänka på nå annat.

Fejkar gladhet, skrattar högst o blir alltid fullast.
Sånt Weronichor gör när de e nere...

Låtsas inte se att sjukdomen har satt spår, både fysiskt o psykiskt.
Ignorerar de gånger man vet att hon e hos läkarn o man "låtsas" vara intresserad av mediciner o gifter o skit som HAR med det o göra, för jag vill inte se, jag vill inte höra, jag vill inte veta.

Jag vill bara att min mamma ska va frisk!

O nu sa de att hon va de..
Hela hjärtat dansar, tårarna forsar o jag är lycklig!

Mamma, Jag ÄLSKAR DIG!
Älskar pappa o resten i vår gigantiska, jobbiga, tjatiga, nyfikna, underbara familj med *LOVE*







Jag vill alltid ha er i mitt liv.
Vill att ni tjatar, oroar er, lägger er i, gnäller, skäller, talar om vad jag kunde göra bättre o hur ja ska bete mig (för o inte va så okvinnlig, haha)
Jag vill att ni frågar, ringer, älskar, hälsar på o låter oss komma te er!










Det finns INGET bättre än min familj!
(även om jag hävdar motsatsen till o från)







Love love love

X O X O






Nu äre så att vi e galet många i vår familj, det finns sjukt mkt kort, ja HAR sjukt mkt kort, men ja hittar inte alla, så de som inte vart me, de älskar ja lika mkt iaf ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^