lördag 30 juli 2011

mix....

godagens därute..
Ja vet att de e kväll, men vem fan bryr sig? ;)


(målar i mammas o pappas nya buss)


(å medans ja måla, "meka" Molly... *suck*)

I morse kl 09 nångång kom två av min brors barn hit.
Moa som e ett å Julia som e 10.
De ska sova över!

Fick lätt panik när ja insåg att en ettåring RÖR sig massa mer än va man tror å vi bor inte stort...
Men de va lugnt.
Hon säger varken bu eller bä o e mild som en bris.
Hon busar inte ens..
Men hon skrattar om man kittlas ;D



(musbus å ja på promenad)


Jag, Molly å Moa sov middag efter lunch tes mitt på dan nångång (nej, ja SKULLE ha vart vaken, men ja somna samtidigt som dom) o då gick vi upp på stan :)

Skulle te Pickaboo o köpa lördagsgodis, men de va stängt, så vi tog Ica MAXI ist..
De gick lika bra o alla barnen va glada *pustar ut*

Sen fick lillkott o jullan va ute på gården o leka, medans ja tog de små över te Heidi på en kaffe.
Har aldrig sett Moa så glad som när hon fick rusa fram å tillbaka över deras gräsmatta *mys*



(hade tråkigt efter Richard åkte hem sist, så ja sydde en liten fågel)


Pratade me Richard några snabbisar under dan me o ja fick väl fram där att fler barn blirente tal om, om ja inte har en hemmaman som hjälper te..

Han lät förvånansvärt glad?!?

Haha, undrar om de beror på "inga fler kotts" eller om de va för ja prata om o va "hemmaman" me just honom ;)

Han kommer förresten hit imorrn ^^
Stannar hela veckan ut.
Om ja orkar me han...
*skrattar högt* ...Eller om HAN orkar me mig ;P



(minns inte om ja visat ena tavlan förut, men den gjorde ja av lite ja hittat :) de lilla hjärtat e te en tavla åt musan.. Hon sätter fingrarna som ett hjärta o säger "DA DUNK, DA DUNK, DA DUNK" mot bröstet)


Han säger alltid såna fina saker o e alltid lika gullig, men ja undrar ja, om han pallar en svettig trött mamma me pms xD
Men visst får han prova :D

Han vill att ja lär mig åka rollerblades me!??? (hur stavas de?)
Min balans e ungefär som en bebis som precis lärt sig GÅ, om ja försöker såntdär, o så e ja så förbannat feg me..

Tänk om ja slår mig!?
Tänk om ja BLÖDER!!!?
Tänk om ja grinar :S

Hahaha, time will tell ;)
Men OM ja lär mig, e de ju asbra, för ja satsar på o få bort lårfladdret högst upp på låren!

E tokblond högst upp på skulten nu!
"Skulle baaaara" häromdan, o de vart ju ... som de vart :O

Men, ja fick komplimanger av nån ja ville HA de av, så ja ler o låtsas ja e nöjd haha...


(Angeshka har fyllt år ^^ wiiii, grattis för henne)


Men...
Sssschhhhh....

Hör ni?


De e tyst!

Inte en unge låter! :O
SÅ SKÖNT!!!!

Så ska ja kasta mig i duschen, borsta mina små o sen tokdäcka delux o hoppas på att alla fyra barn vill sova UT imorrn *love*

Najtinajt peeps, ta hand om er o va rädda om varandra

X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^