tisdag 19 juli 2011

en snabbis :)

Shooooo ombre ^^

Sitter i telefon me "min" 21 åring..
Han ska komma te helgen o vi ska hitta på nå skoj ;D

Angelica fyller ungdom på fredag o ska firas på lördagen i Askersund.
De e cruising å annat skoj å vi funderar på o följa me, men de e inte bestämt ännu...

Leo har vart borta en vecka IDAG o de e sjukt tomt, men musan e lite lugnare å de e skönt :D
Hon o ja drar te Sköllersta idag o stannar en natt o imorrn när ja kommer hem ska ja gå te Ica MAXI å köpa slingor..
Efter de ska ja promenera hem te min Heidi å fråga om hon vill försöka göra mig tjusig...

Gad däm, vilka koncentrationssvårigheter ja har :O

Hahaha, fick lägga på nu, för ja hörde inte va han sa när ja skrev, o NÄR ja lyssna på honom så kom de skrivna orden ut vä-ä-ä-ä-älldigt lå-å-å-å-å-ångsaaaamt...

Häromdan vart ja SÅ sugen på o göra om..
Men ja har nästan ingen färg, inga tapeter, o inge kul att "göra om" så ja tog de gamla sminkbordet o gneta me..

Har gjort decoupage på de för ett tag sedan, men nu ångrade ja mig..
Hellst skulle ja vilja ha de i nån vacker pastellig färg o sen en härlig"duk" limmad på locket, men ja har inga såna färger o precis när ja slipat de, satt ja å bläddra i en tidning me bara shabby chic o då ville ja hade vitt, slitet å ruffigt...

I-lands problem, ja vet...





Så nu har ja bara slipat de o målat de vitt (asså, locket då) o så ståre!
Tes ja vet va ja ska göra ^^

Har en stressad Marie utanför mitt hem just nu tror ja oxå :/

Ja SA att musan sover o ja tänker inte väcka henne, utan hon får sova klart, o de e Molly å ja som ska sova hos mamma o pappa, inte dom, så ja tänkte att då måste ju vi få packa klart de vi ska ha me oss o så UTAN stress (eftersom vi har vart o lämnat/hämtat papper o grejer under f.m) men nu fick ja sms att de åker, o att de står här utanför tes vi e klara!!?

Okej, men DE måste ju va tråkigare än o va hemma?
Men jaja, de e inte ja som sitter i bilen xD

Ska packa ihop lite trosor o grejer som ska me, o tandborstarna (tandborstpoliiiis haha) o linsgrejer, SEN e vi klara...
När hon vaknat, vill säga ;)

Är sjukt varm, trots att ja bara har på mig pyttesmå shorts o en tisha!?
Härligt me värmen igen *love*

Aja, får se om ja skriver nå från "landet" eller om ja hör av mig imorrn ist..

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^