onsdag 16 februari 2011

vi HÅLLS!

Hallå mina kära!
Det har vart (o är fortfarande) en omtumlande tid.
Magen bränner o gör ont även nu, men nu går däremot dagarna framåt med stormsteg!
Känner mig gråtig o dan när jag tänker på att säga hejdå till dagis.
Alla fröknar vi tycker så mkt om o alla fina barn!
Samma me Leos skola.
Vågar inte träffa Annica, för ja kommer böla som en bebis, de vet jag!
Men detta är bra, intalar jag mig själv varje gång de vill komma en tår eller tusen.
Vi VILL hem (för det vill vi) o vi SKA ju hem (för de ska vi) o de känns så jävla bra!
Min fina familj o alla som hör till, de väntar ju på oss, precis lika mkt som vi längtat efter dem!

Min storebror har hjälpt mig så himla mkt.
Han var inne o hämtade min ena nyckel idag, o gick upp en snabbis i lägenheten bara för o kolla ett varv o starta kyl o frys.
Tur va ju de, för köket va tydligen jättegrisigt o badrumsdörren var lagad med silvertejp på både in och utsida.
Hade jag kommit dit o sett det hade jag störtbölat rakt av.
Vi ska genomföra denna stora flytt på en hel helg, o då finns de gränser för hur mkt man orkar!

Han har gjort mycket den här tiden, även om han inte vet om det.
Ett telefonsamtal betyder mycket :)

Något stort som hänt är att mina små kottar har fått en liten kusin!!!
De ligger fortfarande på bb o jag är så glad.
Min syster Ullricha fick en liten pojke som ska heta Oskar *LOVE*
Han ser precis ut som sin storebror Rasmus när han föddes o han e så liten o söt!
Hon har skickat mms te mig o ringt när hon haft ork!
Hela familjen Vaara, Vi Älskar Er!




Det var alla hjärtans dag härom dagen.
Jag ska väl erkänna att jag kände mig liten o betydelselös där jag satt.
Har ju packat allt, så ja kunde inte ens göra kort.
Mitt pyssel! *SAKNA*
Mamma ringde, Jenny likaså :)
FÅR ju telefonsamtal, även fast Molly snott hemtelen o gömt på sitt rum o nu vet vi inte va som hänt me den :S

På kvällen kom David förbi med ett fång rosa rosor (de E ju trots allt Valentine) o barnen fick en påse chokladgodis.
Har packat alla vaser, men ett stycke stor gurkburk hittade jag ;)








Riktigt fina!
Nu gapar mina små.
De e inte kul o bo i ett kartonghus, så ja måste gå.

X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^