torsdag 3 februari 2011

good morning

God morgon..
O god middag te alla er som va uppe me tuppen.
Det var inte jag!

Efter trettio minuters snoozande, krälade ja mig ur sängen o förbannade själva konceptet med att barn faktist KAN vakna på natten.

Molly tappa sin tutte, o sen gjorde hon de igen.
Det ironiska e att INNAN allt tal om flytt o packning, så vakna hon inte alls av sånt.
Men nu gör hon de, lite titt som tätt.

O så vakna LEO me!
Straxt efter två kom han in te mig, väckte mig o sen frågade han om han fick sova hos mig...
O lovade att inte väcka mig!!?

Ja menar va?

Då e de väl bara o glida ner o va tyst som en mus, inte väcka mig först, för att sen tala om att han INTE ska störa?

Ooooh, arma jag, lyfter på täcket för att han tyst ska kunna lägga sig, när han kommer på att han glömde gå på toa först.
Då vakna Molly igen!

Behöver ja tala om att han sov i sin egen säng?

När jag snoozat mig te en halvtimmas seghet inser jag att de va IDAG ja skulle vara hos tanten på soc för o lämna in mina papper...
De ja hämta på banken i förrgår.

08.45 stog de på lappen i miniatyr jag satt på köksbordet.
FAAAN!
Borsta tänder, i me en macka, ta lite juice o skit i kaffet, på me overaller, här e de välling, vart e vantarna o kom nu så går vi, ut o halka på isen som ligger ÖverAllt o så REGNAR det!

In igen o hämta paraply o plocka upp Molly som lagt sig i den största pölen för o bada, SEN kom vi iväg.

Jag kom fram 09.01
Hon va kvar *pustar ut* o de va tur för mig.
Vi kolla på o prata om mina papper o hon skulle på möte direkt, men hon sa att hon inte kunde lova nåt.
Ja e nervös.
ja e rädd att de inte ska hjälpa mig o att jag inte ska kunna flytta.

Men samtidigt vet ja att ja inte kan gå omkring o tänka så hela tiden, därför e de bra om man kan bli lite distraherad.

Som av posten till exempel.
Molly fick post igår o ja vart nog lika glad som hon :D

Hon pilla o drog o rev o stånka o stöna i Mollystajl ;)

(hon låter alltid som att hon hålls me o bajsar, även när hon bara ÄR)








Men... Oooh... Va kan de VARA!!?
Hahaha, från finaste Millapill, en gris till *love*

En sessa te en sessa



Såntdär gör mig glad, så tack Millapill :)

Men nu håller min käke på att gäspa sig ur led o KRÄVER kaffe, så de e la dax ja fixar de nu då ;)

Ha en fin dag folks

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^