söndag 6 februari 2011

uttråkad..

Såna här ljus skämmer Jenny bort mig me.. De doftar underbart



Hallå mina stjärtan.
De va ett tag sen!
Har haft mycket nu, tänkte ja ljuga o skriva, men de har jag inte.
Jag har sovit, vilat, slappat o sovit.
O sen tror ja vi har haft en mindre verision av magsjuka me!?
Både musan o ja har haft ont i magen o inte varit pigga alls, men de e bara ja som e trött.
Vet att de beror på att ja e så uttråkad så hjärnan går i kvav.
Har ju packat allt som e mitt (utom säng, kläder o tandborste då) så jag har INGENTING att göra.
Förutom allt de där som hör vardagen till.
Diska, laga mat, äta, diska, tvätta hänga tvätt, vika, lägga in, o så om igen, o igen, o igen...
BAH!
Det är värdelöst o sitta såhär o de e ingenting jag önskar någon
(eller jo, de finns väl två tre stycken där ute jag skulle vilja se lida, men vafan, ska väl inte va ogin)
Iallafall sitter vi på nedräkning här.
Väntar på att dagarna ska gå så vi kan flytta!
Jag längtar så ja kan dö o jag gissar att mitt magknip kommer därifrån (o allt mitt kaffedrickande)
Har vart på möten, lämnat papper, skrivit på kontrakt, fått så mycket kärlek av alla möjliga och omöjliga *tackar bockar* börjat följa serien Entourage (mina serier har inte kommit ut me nå nytt än) o rensat bland en massa skit...
Oh, nåt som däremot e nytt, va att ja fick mejl från Pasta!!!
Det är musans pappa, om nån nu inte visste de o han träffa ja i julas en snabbis o sen har vi inte hörts.
Innan julen va de väl 6 månader sen vi hördes så ni får förstå min förvåning.
Han skrev att "nu flyttar JAG"
Ja, som överskrift va de, så ja öppna o läste vidare.
Där stod att han skulle flytta sambo i Danmark men än så länge jobba kvar i Norge.
Jaha, ja de va ju kul för han o Birgitta då.
Sen fråga han när vi skulle komma o hälsa på nästa gång på fastlandet!?
Ja du Fredrik, om du inte bytt nummer hela tiden, kanske ringt o sagt hej te din dotter lite då o då, så hade du vetat att vi skulle BO där inom snar framtid.
Men ja va snäll nog o mejla tebax att vi flyttar te Kumla om ca 3 veckor o önska han lycka till me Danskan :)
Jag är så trött o de finns ju ingenting o GÖRA!
O inte mycket att ta kort på.
MEN...
Jag tog kort här om dagen o de va så fint o soligt ute.
Tog kort på solen o min kopp med kaffe i solkskenet *love*
Helt underbart o ja vart genast lite piggare.
Dagen efter kommer Leo in o säger "Kolla mamma, de e snöstorm!"







Ja tog kort på de me, men ja vet inte om de syns :S
Iaf har snön smält bort, så mina rabatter e rena o ser mest ut som nåt grisar får mat i.
Nu skriker mina små kottar där utifrån.
Vi fika DELUX fika idag.




Massa kladd o onyttigt, just för att vi inte har nå skoj o se fram emot än på måååånga långa dar.
Det gav bägge barnen sockerkick, så ja skicka ut dem XD

Ha de så bra nu o ta hand om er.
Kram kram

Weronicha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^