tisdag 1 februari 2011

trött

HEEEEJ!

Hej, å VÄLKOMNA te öppna dårhuset!

Här ligger allt i kartonger o säckar, där är väntan på o flytta maximal, där låter barnen som vrålapor i djungeln o där har mamman däckat i soffan...

Eller nej, ja sitter ju här, hos er ^^
O kottarna ligger i badet.

Ja hör den plaska o vråla så ja tror att om vi inte sagt upp plejset, hade vi nog blitt vräkta ;)

Var på socialförvaltningen på Gotland tidigare idag.
Tog kopior på kontraktet o hyresavier, samt diskuterade pengar.
Det var ju spännande!

Sen gick jag te banken o tog kopior på mina konton för två månader tebax!
Det var ungefär lika spännande det.

Sen gick jag hem.
Klev in, tog av mig o insåg att de va bara o kasta på sig kläderna igen för ja va sen te dagis..

Mindre kul!

Molly va glad när ja kom, men snigla sig hem i vanlig ordning.
Fick muta me o kana i snabb fart genom alla vattenpölar, då gick de bättre.
Sen fick vi torktumla en massa när vi kom hem!

Jag är trött!
Tänkte faktist ta mig en power nap när ja lagt musan, men ja släpade lite saker först o sen skulle ja bara äta o sen kom Leo..
Ja e fortfarande trött :S

Ska inte gnälla, för ja VET att de finns folk me "riktiga" problem där ute.
Folk som inte har de så bra, så ...
ja, ja känner att ja ska inte va så närkingsk mer!

Jaha, så nå positivt då...
*sitter tyst o tänker*

. . . . .

*kommer inte på nå*

Men de e väl fan om ALLT ska suga?
Jag är mätt o glad o kottarna e glada i badet!
Så, kolla, va glad ja e ;)
hahaha..
Men jag längtar så mkt hem!

Ärligt känner jag att de skulle vart najs o kunna spola tebax lite grann o vara där ja va Förut!
I brickebacken i vår lägenhet me MINA grannar o allt va som de skulle.

Men ja vet oxå att ja skulle åma o gnöla värre än värst om ja HADE lyckats me de.

För FY va tråkigt de va o bo där o den, den o den grannen va ju bra körda.
O HÄR trivs man ju inte o OOOOH va ja vill härifrån.
Haha, ni ser, aldrig nöjd.

Nu har ja fått bo på Gotland ett tag, jag har mött underbara människor som jag ska spara i mitt hjärta o jag har fått LÄNGTAT efter alla där hemma o insett NU hur bra jag har det *love*
Samtidigt som ja nog innerst inne tycker de ska bli lite spännande o flytta te en annan ort :)
Ja menar, ja har ju brorsan o hans familj där, en gammal barndomskompis o Måååånga många vänner som sagt att de ska komma o hälsa på ^^

Nu tror ja de e vattenkrig där uppe, så ja borde gå.
Men tack för idag o välkommen åter ;D

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^