torsdag 13 oktober 2011

High five å en blomma

Hallå mina vänner :)
Klockan rusa iväg alltför fort ikväll me, för att ja skulle orka sitta o redigera mina bilder i PhotoScape, så ni får ta dem som de e ;)
Har MÅNGA många fler foton, men...
Ja, ja e trött ;)



Har OTROLIGT roligt på jobbet!
Världens bästa tjejer får ja jobba me, o tiden rusar iväg.
O helt skadat e de att de e FREDAG imorrn :O
De va ju de typ i förrgår *förvånad*



Har fått bundit buketter o de tycker ja e askul, men svårt *lovar*




Jag älskar att få fria händer.
Men fast ja vet att ingen skulle fräsa åt mig, e ja ändå skraj att ja ska "göra fel"...




Varför känner ja så?
*undrar*

Har gjort lite misstag, känner mig senil jävligt ofta o frågar nog på tok för mycket, men alla har tålamod ;)
Ja tror de gillar mig me *love*


Musan o ja har haft skaparverkstad här hemma i några dar nu.
Ja har sytt klart gardinerna te köket inför julen, men de får ni inte se förrns de sitter uppe *nöjd* men ja e liiiite orolig!

Känns som om tyget "drog sig" när ja hade mätt, klippt o sytt, men de e bara o spana in resultatet!
Kommer de INGA bilder framemot advent, så vet ni varför ;) *haha*

När ja sydde, måla Molly.
Här har hon gjort ett spöke *love*



Tjusigt va?





Å här e hon o Leo...
*...Funderar på om de e ja som e spöket*

Å på tal om spöken, så


Så känner ja ibland!

Behöver inte nämna något namn, men INSE förfan att JAG lever MITT liv, precis så som jag vill.

Har gjort misstag, ångrat mig, funderat på va ja kunnat gjort bättre o va ja kanske aldrig skulle beblandat mig me om ja vetat va som komma skulle, men jag är JAG.
O trots fel o brister, måste jag få fortsätta vara jag, på gott o ont.

Så snälla SLUTA fråga, sluta lägg dig i!
Jag gör ändå som ja vill *bestämd*

Vi har haft tokfint väder här i Kumla (till o från)
I morse såg de såHÄR ljuvligt ut *älska utsikten*




Visst e de fint?
Ser ni Kumlasjön mellan träden? *mys*

Å i helgen som ja tyckte nyss va, den spenderade ja ju i Göteborg!
Där vart de shopping ;)



En påse eller två ^^








Nu e detta inte allt, men mer bilder kanske kommer imorrn.
Stövlarna e underbara.
Mjuka varma o BEKVÄMA!
Sen vart de ett par te, som e TOKsnygga (svarta skinn, me kilklack) men de har ja ingen bild på ;)

Burken tyckte ja va fin, men ja funderade på va man kunde ha i.
Vi bakar så sällan, o när vi gört, då äre slut, samma da eller dan efter xD

Så ja gjorde såhär :D



De tyckte ja vart fint!

MEN, mina damer å herrar, folk å fä, nu ÄRE läggdax!
Så najtinajt peeps


1 kommentar:

  1. Klart dom gillar dig, det går inte att inte göra det! <3 Du ska fortsätta vara du på gott å ont, annars e det ju inte du! Stövlarna var jätte snygga, blev lite avis. Ses när jag får köra....... Love u

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^