söndag 16 oktober 2011

Disney o ja

.

ÅÅÅÅÅH! KOLLA!!!
De finns!

På riktigt!

*love*

Haha, klockan e inte mkt men ja e trött o fnissig, så ja tyckte de va kul ;)

Ska ja va ärlig, tyckte ja den va kul när ja va pigg o alert me, annars hade ja inte sparat den :P

R kom idag för o hämta sina saker!

Har haft mardrömmar hela veckan o mått allmänt kasst, inte för ja tror han skulle få spel eller så, men ja har träffat tillräckligt många idioter i mitt liv för o se åt vilket håll de brakar, o när en person bokstavligt talat vill "stänga in" nån de påstår sig tycka om, för att ha denne för sig själv, då äre scary!
Samma sak me spionage, stalking o nedtryckningar.

Hade ja inte vart ihop me nåra såna, hade ja säkert inte sett de på de sättet, men har man suttit fast, då vill man inte dit igen!

De känns bättre nu.

Men ja undrar vad lillkott funderar egentligen, vad som rör sig i hans fina lilla huvud!
Han skulle gått ut o lekt, han hade till o me jackan på sig, men när de plinga på dörren, stanna han kvar, varm o tyst.

Efter en stund, när han insåg att de inte skulle gå fort, tog han av sig jackan o satt bänkad i soffan.

De va inte förrns efteråt ja fatta att han va orolig!

För mig!?

Han måste känt min oro o velat vara till hjälp, bara genom att finnas nära *ÄLSK*
Aa, de e inte dumma, de små liven, o detta TROTS att ja vart den dumma mamman lite tidigare.
Efter han gått, fråga ja Leo om det känts konstigt o han sa ja.

Tror de e blandade känslor, när man gillar en person, samtidigt som man ....
Ja vet inte..
Föraktar?

Ja skulle ju förklara för honom varför ja o R inte skulle va vänner mer, men ja tyckte de va onödigt me detaljer för en nioåring, så ja tog de lite lätt, i ord han skulle förstå o känna igen, så ja sa att vi hade blivit osams, o att han vart taskig så ja inte ville va hans kompis mer..
Han fråga nånting, ja svara o han bara "Ahaa, som pappa?"

De tog både en, två o tre sekunder innan ja fatta vad han mena.
Svartsjukan!

Hur kan en unge minnas sånt, efter så många år?
Jag blev både ledsen, lättad o glad.

Ledsen att min plutt ska behöva tänka så, lättad att han förstod o glad att han e så klok o smart!

Jag älskar de små grisarna så mkt så ja får ont i magen!
Det finns inge bättre än att ha deras lena armar om min hals o höra när de säger att de älskar mig, eller se dem sitta o fnittra me varandra o pussas o kramas o när de säger gonatt!






Gad däm, ibland undrar va ja gjort för o förtjäna nå så underbart.

Sen äter förmodligen Molly upp smöret, flingsaltet, kaffepulvret eller nå annat hon når (med en stol o vighet) o Leo ska leka mamma o förmana henne så hon "beter sig" o hon blir arg o sen slåss dem...

Då e de inte fullt lika rara o ja undrar, åter igen, va ja gjort för o förtjäna de här xD hahaha

Vi har hunnit me två kalas i helgen, sena middagar både fredag, lördag o söndag, men kottsen e glada.
De har vart fredagsmys på lördagen o kottplockning (eeh, inte såna som stinker dårå) o prydnads-äppel-plockning..
De ska vi pyssla me imorrn (okej, ja erkänner, ja fuskbörja lite ikväll) o så har ja hunnit me lite klappar :D

Ja E så toksugen på jul nu *MYS*

Ja har ju en ny julgardin o en ny (galet fin) adventsljusstake ja vill smacka upp i köket!
Men men, ja får väl vänta då...
Preciiiiiiiiis som alla andra år ^^

För även om jag längtar, så verkar inte utelivet hålla me mig!
Har ja visat er denna?
Den står just nu, på min balkong xD



Själv hade ja möss-premiär idag när vi cykla te Kumlaby.




Svettigt?
Aa, kanske lite, men ja vill inte bli sjuk nu, de känns som de går bra nu, onödigt o chansa ^^

Men nu, gott folk, e ja trött.
Fick inte säga för den söta 2meters mannen att ja ser ut som en påse bajs (för de va så fel de bara gick, tyckte han hähä) men ja kan ju säga att ja KÄNNER mig som en ;)

Har äppel o kott-kladd (nej, fortfarande vanliga kottar) på händerna o håret ser ut som nå som har tumlats alldeles galet i en vindtunnel, så nu blire lång skön dusch o SEN ska ja sova!

Gonatt alla mina vänner, o sov så gott

X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^