måndag 13 juni 2011

Redhead o 22..?

Mjaha, så vare en ny dag!
Sitter här i mitt orangea hår o funderar på vafan ja ska göra märe :S

Ville ju bli ljusare o på den vägen äre, fast inte riktigt än :O
Ska be Angelica komma förbi ikväll o dra slingor på mig, om ja orkar gå o handla, eller så kanske min alldeles egna Heidiplutt vill görat?






Haha, för just nu e ja mest ljusorange överallt...
Fräknarna o håret, som absolut inte passar ihop me mina röda kinder..
Fast ja fick höra idag att ja va fin *glad*
Å igår me *ännu gladare*

Justin Bieber spelas på min spotify nu!
Baby, börja nu o de blir man glad av *diggar*
Svänger lite najs sådär...

På tal om o svänga, så STJÄRTAR!

Fick hem lite nytt te garderoben häromdan o de va SÅ fina saker, men.. (hmm, varför Men?)
Ja har ju ingen rumpa!!! :O

De e ju bara ben upp te ryggen liksom, o de ser ju lagom sexigt ut me ett par TOKSNYGGA jeansshorts..
De e ljusa o lite lagom slitna, korta o hur fina som helst!

Men... de bara hänger o slänger i min gren!
Som en fakking trasa!
*morr*

HAHA o så vare me ett par lila mjukisshorts.
Tänkte de skulle sitta som pyjamasshortsen, o de VA lika mjuka o goa som dem, bara i en NÅGOT större modell..

När ja fått på mig dem, stod rakt upp, så kunde man liksom se IN i ena benet o ut på de andra!!
De e säkert, helt skadat :O


Tur man kan skratta åt sig själv i såna stunder, annars hade ja legat o bölat ännu XD

Jahopp, va finns de mer o förtälja?
Vi har skaffat oss ett husdjur :D
En guldhamster som Molly kallar "Musen", Leo o ja har döpt te Pepper (pga de små pepparkornsögonen) men som rätt o slätt bli HusMusen!




Hon e mjuk o len som en dunig kycklingunge, färg som en ljus persika men satskrället BET mig!
Kanske ja redan nämnt de nångång, för ja tyckte INTE om'et, men Leo älskar den lilla saken *love*








Han tar den varje kväll in på rummet, bygger banor åt den o klappar..
Han fråga om de gick o ha den i sängen men där sa ja blankt nej.
Han vill ju ha kvar den, å då kanske de inte e de bästa o råka lägga sig påren, men...
Den e ju så trög, så den hade säkert kasat sig ur sängen o brytit nacken eller nå annat smidigt.
Nono, inga djur i sängen! (menåååååh, DUMMA mamma!)

Imorrn har min kott avslutning!
Kan inte fatta att tiden går så FORT!
Han ska börja.....

OMG!

Han ska börja TREAN!??
kan de va så? *kollar kalendern*
Jo-o, han börjar trean te hösten o ja e ju bara 22!!?
Hur går de ihop?

Ja menar, me tanke på att ja va 23 när ja fick honom ;)
hahaahhahahaha

Der lård ja, tiden rusar, värren en gasell på grönbete!
Nu vakna musbus o vill ha kärlek (eller nå o äta haha) så de e väl bäst ja fixar nå te lilla damen.

men HAAAAAAAAAHAHA hon sitter på toan nu (ja ser'na) o hon diggar så ja tror hon ska glida i XD hahaha gad däm, måste rusa

X O X O



1 kommentar:

  1. det är HELT lugnt du kan få låna en bit rumpa eller två av mej. AJ PRÅMISS JO! Jag har ett par kilo till övers! Kosta gratis!!

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^