fredag 17 juni 2011

mitt i de tråkiga :)

Hello allihopa everybody!

Hade gett mig fan på o skriva ett spännande inlägg me nå fina bilder idag, men ja e så mätt o trött, så sova låter galet lockande..
Men me en Molly o en Leonard i samma lägenhet e de STÖRT omöjligt!

De e osams hele tin o ja e så trött på tjaffset!
Ska bli skönt o få va utan dem i några timmar sen :D

Fråga min svägerska om musan kunde sova där i natt o hon skulle ge svar idag, som backup har ja underbara söta Ullstrumpa *love*
Ja vet att hon e trött o hon jobbar nätter (utom inatt då) men hon ställer upp ändå, så TACK te både Bosse o henne, bara för de finns :)

För min dejt (jajemen, ja hade en kaffedejt här i onsdags) skicka en inbjudan via f.b om trubadurafton, o de lät jävligt soft.
Inte BARA för att han skulle va där ;) haha, men för o slippa höra barntjut, skrik o MAAAAMMA! all the time!

Lite för sent insåg ja att han kanske planerat att han skulle hänga me sina vänner o att ja kanske borde gått ut me några av mina vänner om jag någonsin lyckades skaffa barnvakt :O
*pinsamt*



Haha, men sen kom ja på att vill han va me mig så tycker han nog bara de e trevligt att ja kommer ;)
O så fråga ja pärlan Elin om de skulle dit!
DE vore kul tycker ja, om hon ville skaka sina slanka me mig (om de ens FINNS nå dansgolv i Hallsberg?)

Om inte, så pimplar vi öl tes vi skvalpar bort, skrattar högt o bara umgås *MYS*

Men först å främst, så ska tvätten torkas, hämtas, vikas o läggas in, sängarna bäddas o disken diskas, cykel i kumlaby hämtas, Musan sovas, o så en snabbfika hos Marie, sen fixa skjuts till barnen o barnvakter, sen fixa skjuts te mig själv o efter DE, kan de börjas öppna öl ^^
*längtar* För DE betyder att då ärente "mamma-tid" då äre Weronicha-tid *njuta*

Bad, smink, hår, klänning o fina skor :D
Öl, sällskap o glädje!

Tjoho tycker ja, så byebye then, take care now (Joru Angleica, du smittar avrej)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^