torsdag 20 februari 2014

WHOOP WHOOP

Ajm back!
Med en mage som en kanonkula..

För i MIN värld, existerar inte de där lilla ordet "Lagom"
Varför äta en vindruva eller sju, när man kan äta hela byttan!?

Så ja, en ask vindruvor borta..
säkert på rekordtid oxå!

Fast gott vare.
O välförtjänt.
Har ju vatt i Hallsberg hele dan, på ADHD-möte no#12

Bara två ggr kvar tes de e slut å ja ska erkänna att de e lite nervöst!
Ja har ännu inte lärt mig mindfulness.. Inte heller har ja lärt mig impulskontroll! *host host* *vindruvor*
Fördelen e, att de finns ju där :)

Här skulle de kommit lite bilder te er!
Kan ju ljuga, å säga att de va vrölheta foton på mig, i min nya ceriserosa kortkorta klänning som passa mig så bra, för bildjävlarna tar ju 102 år på´se å hoppa hit!

Ska ja va ärlig, så har ja inte ens lyckats fått in dem i datorn..
Å ska ja va RIKTIGT ärlig, har ja ingen bild på mig i ceriserosa klänning..
Inte ens en kortkort en :O

Å *suck* för å va ännumera ärlig, trodde ja de fanns typ fyra bilder på mobilen att föra över, eftersom ja rensa den häromdan, men nu e de uppe i över 400 foton!!!
Vart har de gömt sig liksom??

Aaaaaah, ni märker väl om ni ser nå, antar ja, för nu blir ja galen på allt knövel!

ETT TUSEN NIOHUNDRASEXTIOETT!!!????

Vems jävla foton ÄRE?
Ja SVÄR! Ja fick 16 bilder igår av min syrra, å idag tog ja fyra själv.... :O

*Fyra år senare*
PHEW! Ja vet inte varför de stod så, men de fanns inte sså mkt xD
Men nu ni, här kommer lite intressanta klipp från året som gått!

Eller, sen igår :D




Dehär e då ja, i lördags! RÖTT hår, och NEJ, de e inte min laptop i bh´n, de e min underbara MOBIL!



Här e min laptop (aa, hör ni? Ja skryter, för ja har en laptop) med favvon på *love*




Men igår, som ni kanske ser, färgade ja håret svart. De e... Svart! Jaja, man vänjer sig xD


Å dehär e bilarna jag aldrig åt upp igår!

Ja tog dem nu :P

Så de så ;D
PUSS å KRAM
Önskar damen i stan!

2 kommentarer:

Nu gör du mig sådär lycklig ^^