tisdag 18 februari 2014

BUUUÄÄÄHÄÄHÄHÄHÄH

*skrattar högt å låter som Rumpelstilskin i en helt ny tecknad ja sett*

Ja, info alltså om förra inlägget...
Ja SKULLE startat en ny blogg, men ja orka inte!
Plus att de va såna jävla eoner av tid sen ja skrev, så ja har glömt hur ja får upp fina bilder å grejer xD
Som tur e, har eonerna av tid, fått min son å växa upp, smart e han oxå, så han kan hjälpa mig med det, när han inte e ute å leker ;P

Alla nya hälsa påare! HEJ! Ja e en skitsnygg mamma i sina bästa år, tycker de e tråkigt å va singel, men orkar inte med människor med penis mer än en kvart åt gången, så... aa, ja får allt leva med mig själv.
Mina kottar e de bästa som finns, förutom jag själv då, snyggheten går i arv.
Skrattar gärna högst åt mina egna skämt å har en ny laptop som ja inte vet hur man använder!

Va de allt?
Om inte, får man fråga *har inte lärt mig göra hjärtan heller, men här skullere va ett*

PUSS IGEN!

2 kommentarer:

Nu gör du mig sådär lycklig ^^