onsdag 19 februari 2014

SEX, DRUGS AND...

Ja, de fick minsann eran uppmärksamhet ;)
Men här varken sexar vi eller drugsar... Bara helt galet mkt rock n' roll :p

Eller näe, inte de heller, men lite fräsig kan ja väl få låtsas att ja e ^^

Idag är ja mallig över både mig själv å mina barn!
De cyklade te Kumlaby (klockarbacken) å hem igen *love*
Jag vill skriva att ja jogga!

Fast de gjorde jante... Eller jo, när Molly ramla iofs... då va ja snabb xD
Som belöning för vår hurtighet, har vi handlat världens största påse med godis å leker att de e lördag!

Sånt får man göra ibland!
Speciellt när man gått på LCHF (som jag älskar, men tatt en sockerkicksåterfallsdag) i över (? tror ja) ett år..

MEN! Till de ja ville komma till från start å som gjorde att ja faktist flärpa upp datorn idag..

Kära vänner!
Kära vänner som har mitt nummer o till min familj...

JAG HAR LJUDLÖST PÅ!
Jag vet om det o har gjort så med flit.

Jag är inte skjuten, har inte blitt sjuk, lider inte av ätstörningar o mår inte dåligt!
Nej mamma, ring inte polisen o tro inte det värsta, jag vill bara va ifred!

Man får göra sånt oxå när man känner att de blitt för mkt.
Jag älskar ingen mindre, men ja tänker inte ha skuldkänslor för att jag inte orkar just nu!

Jag är inte sårad (eller jo, ibland så) men ja läker själv!

Okej??

Okej!!

Så vi hörs, snart, aj prommis!!!

PUSS å KRAM, kvinnan med lakrits i hela käften xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^