tisdag 18 februari 2014

Det är inte lätt att va ödmjuk...

När man e så felfri som jag...?

Våren -53, ja minns de som igår!
De va då ja skrev senast, eller hur?

Då hade ja såna storslagna planer! En helt ny blogg, en med färg, form å vackra bilder!
Där mitt nya liv skulle återspegla sig. Ni vet, med min nya man, stora villa å alla framtidsdrömmar intakta!
Gräsmatta, stålar å en snygg frisyr!

Så hann ja väl skriva Glad Påsk, å så tog orken slut :S

Damn!
Har ingen ny man, ingen villa å inga jävla grässtrån å klippa!
Midjan e flydd, likaså frillan!

Eller ja, de finns några strån på vänstra sidan om huvudet å ja har ju fler än fem följare på instagram...

MEN! Ja valde å kasta getögat rakt in i spegeln!
idag!
Skratta faran rätt i ansiktet å kom på att ja skriver väl vafan ja vill, för den som nu vill läsa, å trots att ja försöker, in i de sista, att vara perfektionist, så VET vi ju alla att även jag har dammråttor under soffan (amen precis, längst där inne, där man aldrig kommer åt)

Här hos mig får man va lite rutten, lite elak, lite grisig.
Man får va snygg oxå! Het, rolig å nästan halvperfa!
Man får tala om att man e värdelös å gråta en skvätt, men, något ja gillar ännumer, e när man SKRYTER!
om sig själv ;P

Sånt e ja ALLRA bäst på!
Kamm ån nurå!
Give me what you got!

Men inga anonyma griserier xD

PUSS å KRAM önskar kvinnan hela dan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^