onsdag 27 juni 2012

Vinst

Hallå mina gofisar!
Long time no see xD

De va ett tag sen men nu är ja back!
Var med i en tävling från miss. Smiths sida på fb för ett tag sen, å hör å häpna...

Jag VANN!!!

Leo fick välja vinsten (fanns tre smyckeset att välja ifrån) å ja måste säga att han har bra smak mitt hjärta ;)

Har beställt från hennes webshop förut, ja älskar både smycken o kläder därifrån, men e man ensamstående så e man, då kan man inte få allt xD

Men detta fick jag *bilderna ligger i bott, å ja ändrar när jag köpt mig en ny dator*

Har via hemlig plats fått tag på lite cash så ja tror att ja kan köpa mig en snart.
Vet inte vad man ska ha bara, e ju lätt retarded näre kommer te sånt haha.

Men ja saknar min blogg, min mail, filmstunder me mina kottar å fucking Facebook vid ett tangentbord xP

Så jo, en dator får det bli *nöjd*
Ska ta lillkott på semester me, över en helg, eftersom ja jobbar hela sommaren, å Molly vill bara gå på picknick å hem te Malin, så där blire junte så dyrt ;)

På tal om lillkott, åkte han på kollo igår.
De va jättejobbigt!
Ja VET att han kommer ha de underbart, men ja kan ändå inte låta bli att oroa mig att nån ska va dum :/

Jag har tatuerat en del nu.
Så pass mkt att ja fixat skjuts på fredag för att köpa nya färger, nya grepp å nålar.

Fick hjärnsläpp på ett glatt sätt å lät Malin prova på mitt ben ^^
Hon va nervös å skaka hela hon ;)

Men, för att vara första gången e vi nöjda bägge två.
Fast ja ska ta mig te Tony för att fylla i en massa :)

Jag gjorde lite skrot runt om det Malin gjort för att fylla ut, å foten va inte så farlig som jag trodde *pheeew*

Testade lite rött ja hade hemma, men den e inte bra, så rosa, röd å turkos blir mina inköp sen!

Jaha, har lånat serien "once upon a time" av Magnus.
Den är förJÄVLA bra!
Önskar ja hade sextiofem cdsar mären på!

Men de har jante, så nu blire sängen.
Upp fem igen ;)
Jobba nåra timmar å cykla hem igen efter tio, för då ska ja te af...
(nej mamma, ja har ingen affär me min handläggare haha)

Sen blire Mollymys *älska*

Men juste, sängen ja ;)

X O X O

Weronicha














1 kommentar:

  1. Blir så jäkla sugen att åka till dig och göra nåt......

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^