tisdag 12 juni 2012

Donar lite ;)

Yes, tatuerade ju Bosse igår å min syster fråga nå om ett spindelnät på armen...
Ja tala om att ett spindelnät kunde ja köra på fri hand å sånt behövs inte ritas en massa innan xD

Sen kom ja på att de kanske ja inte alls kunde :O

Haha, så ja testa på mig själv idag ^^
Vart nöjd å va glad ända tes ja kom på att ja hade ju tänkt sola :/

Aja, en annan dag ;)

När ja höll på å hade färgen framme, passa ja på å fylla i lite klena linjer å fixa lite skugga.
Värt! (säger ja ikväll haha)

Min mage e trasig så ja va hemma från jobbet idag, tala om de för Vicky som inser att ja e för bra för att smitta å hon för bra för att smittas, så hon kommer imorrn å får lite färg hon me *glad*

De ska bli kul, hon är en tjej man blir glad av *tycka*

Mjaha, va händer mer?
Ja har inte bara pyntat mig ;)
Ja har pyntat min säng me *älska*

Med ett av mina loppisfynd ;)
JAG tycker de e vackert!
Å precis sådär lagom onödigt ^^

Nu ska ja krypa ner å släcka de tjusiga ljusen, så ja orkar me morgonen oxå

X O X O







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^