söndag 3 juni 2012

Nervös men lycklig!

Hej mina hjärtan.
Här e ja igen.
Saknar er å bloggarna ja följer, men man kan junte lära sig allt på en liten mobil xD
Jag är SÅ nervös nu!

Kommer ni ihåg när ja va så sjukt stolt över att en kvinna på medborgarskolan hade sett saker på min blogg så ja fick komma dit på intervju!?
Jag fick gå en "utbildning" så jag fick kalla mig kursledare där (underbart trevligt)
Det var för få anmälda, så de blev ingen kurs, att jag var sjuk av nervositet va ju inget jag talade om haha, men en liten del av mig var lättad, även om en större del var besviken!

Detta är ju en jättestor merit att ha i bakfickan *tycka*

Iaf hade Irene (från intervjun) gett mitt namn till en skola i storå!
De ska ha en "elevens dag" i sin skola som deras kommun står för *tro*

Så vi e tre lärare härifrån.
Två åker bil från Örebro, o jag tar tåget härifrån.
Mina barn sover hos mamma å pappa o jag saknar dem så de värker!
Det är såna stunder ja e FRUKTANSVÄRT glad över att ja har mina barn jämt!

Att ha dem varannan vecka...
De gör ont att tänka tanken!
Leo åker på kollo i sommar.
Nio dagar utan honom o ja vill gråta bara ja glor på listan me va han ska ha me sig :/
Skitlarvigt, ja vet, men ja E väl en larvig en då!!!

Men ooh, nu kom ja bort från ämnet igen xD
Har haft en bra helg, spenderat mkt tid me Malin :)
Eller, kvällstiden iaf ;)

Dagarna har ja glidit runt i mitt hem o inte gjort mkt väsen av mig.
Lyssnat på musik, längtat efter någon, provat kläder (me glädje, måste ja säga) å bara varit ^^

Ätit gott, sovit länge (aa, i lördags ända tes mitt på dan) plankat (haha) ätit pollenpiller å njutit en skvätt, sen fått panik över att barnen inte e här.
Men imorrn kommer dom ;)
Å på tisdag e dagis stängt, så hon ska va på ett annat som ja va å leta på idag ;)

Väldigt vackert område där, bara hoppas att de e snälla barn o snälla fröknar ;)
Leo fixar mornarna själv *love* o i sommar så e ja ju hemma såpass tidigt, så han inte behöver fritids.

Jaha, nu har ja glömt va ja börja skriva om, så ja stänger ner butiken för ikväll ;)

Bilderna e utanför de andra dagiset.

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^