måndag 2 juli 2012

Igen

Japp, igen har ja segat me bloggen, just för ja inte skaffat mig en dator.
Ja vill ha mina foton "på rätt plats"
Men här lägger de sig på tvären, blir rutiga å alla ligger i bott :/

Skratta åt mig själv förut när ja såg mig i ett fönster, på porten ja skulle in å städa i ;)
Tänkte att ooh, så SMAL ja såg ut xD
Ville fota bara för att hålla kvar bilden.
Insåg att ja stod i arbetskläder å såg ut som....
Ja, som ja gör när ja jobbar.
Spann vidare på tanken å insåg att ja skulle kunna ta ett bloggvärldens "Dagens Outfit" å lägga samma bild varje vardag ;)

Köpt en våg har ja gjort.
Minskat tre gram på fem månader!
De ni, inte alla som lyckas me de konststycket ^^
Skyller på muskler.

Cyklar tio mil i veckan!
Om vi e friska vill säga ;)
De e de som får mig vaken på morgonen!

Annars vill ja bara sova.
Hele tin å överallt!
Trött konstant, men de ska ändras te helgen!!! *bestämt*

Då e de power big meet å ja längtar IHJÄL mig!
Ingen aning om va ja ska ha på mig, men de styr sig te dess ;)

Har fått lite fint av Malin (bild i bott haha) å så har ja köpt två klänningar på hm.

Leo e iväg på kollo å ja dör av längtan!
De gör nästan fysiskt ont, men han har nog kul ;)
Molly har tatt hål i öronen å e stolt som en tupp, hon längtar oxå efter lillkott!
Kanske för att hon vill visa dem :)

Nu skare skuras trappor...

X O X O

Hahaha inser såhär efteråt att ja posar samma på alla bilder xD






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^