söndag 6 maj 2012

Lycklig

HEJ alla mina gull :D

Ja, ni har rätt, syns de så tydligt?
Ja e lycklig ;D hahahaha



Min plattröv, däremot, e inte lycklig!
Har setat ner en stund nu o glott på fejsan, så nu har ja ont i baken xS

Haha, men de går över när ja lagt mig, för då har ja annat å tänka på ^^

Och för alla er me dirty, dirty imagination, Nej, de va inte sexy stuff ja tänkte på ;D
De va mest att ja va trött o skulle slockna som en klubbad säl direkt ja la'me.

Bojkotta vägning å har minskat i omkrets, är sugen på socker ibland men fuska me o slicka på ungarnas chips ikväll ;P

HAHA och nej, ja la inte tebax dem i skålen, ja la dem i sopan, men ja kan LOVA att om ja varit hemma ensam när ja slicka på dem, hade ja nog haft en galen chipsorgie i köket, för satan va gott de va.

Men ja får min belöning när ja lyckas få igen saker som inte velat knäppas alls förut ;)

Som för nån vecka sen.
Fick ja kläder av min mammas vän o de VA för tight..
Hade de vart tryckknappar, hade ja skjutit upp varenda en. *PEEW, PEEW, PEEW*
Men nu va de "vanliga" knappar, så ja fick inte ihop dem alls.

Va skitsur o tänkte att ja skulle kast alltihop, men gjorde inget åt'et.
Gick mest bara runt å morra!

Så prova ja häromdan, fick ihop knapparna o tänkte att ja måste haft förslappningsskador i händerna gången innan, för de har junte direkt HÄNT nå me figuren...
Testa igår igen o ja fick ihop dem helt å hållet :O

Kan inte gå ut o gå ire, för då skulle ja dö av syrebrist (jo, trort när man smalar in sig så) men ja fick IHOP dem!
HAH, så DE så!! (vet inte vem ja mallar mig åt, men ja gört ändå, förlåt!)
Men ...
Ska ja va ärlig ärente därför ja e lycklig!

Känner mig.. Fin?

Hahahha alltså, ja HAR en spegel, men de känns som om ja ser mig me andras ögon litegrann nu, o DE e trevligt som omväxling från de sura fördömande blickarna ja ger mig själv..

Jag kan KÄNNA att ja e duktig som inte röker (15 veckor nu) istället för att bara vara ledsen på mig själv när jag fuskat på fest!
Jag kan SE att ja mår bättre av promenader o frisk luft o vänskap, istället för att bara åma in mig i self-petty när ja inte orkat alls!
O jag känner mig bara så satans glad :D
Vacker
Rolig
Fin

Äre våren som gört?
För isf vill jag ha vår jämt..

Eller äre ÅLDERN som kommer ikapp?
E jag vis nu?
För att ja fyller om några dar?

AAAAH, de e SÅ de e ;)
Hahahha, ja e gammal o vis för att ja fyller 33 *nickar*
Det vackra kommer alltså inte från skrynklorna runt mina ögon, de kommer inifrån *LOVE*
Å de e alla vackra människor i min omgivning som hjälper mig me de!

Tack för att ni finns, även om ni inte alltid är nära ;)
NU, sov gott!

X O X O


1 kommentar:

  1. Du är ALLTID fin och glad gumman <3 Och är glad att du äntligen ser det vi ser i dig <3

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^