torsdag 3 maj 2012

Birthdaycake i efterskott

Jäss, ja e snortrött å orkar mest bara sova men de känns som om de hinner bli MIN födelsedag innan ja postat bilderna från Leos dag xD
So here they come ;)
Börja me att baka tårtbotten... Eller be Ica maxi görat..

Pynta en taklampa (haha för att sen inse att kalaset ska hållas utomhus ^^
Gör ett kort *älsk*
Paketera..
Dekorera
Musebusen ville me göra kort ^^







Nötcreme o grädde vart mellanlager ^^
Å här e beviset på att mina händer inte ALLS läser recepten, FAST ja sa te... Aaah, å så bildjävlarna gör som de vill, men okej, ja kan FÖRKLARA! Marshmallowsen i burken har plast på sig o in i micron 2 min ;) Ta ut o rör om te en smet, häll i florsocker.. Det blir en deg efter ett TAG!
INTE direkt!

(därav den kladdiga handen)
Knåda degen o kavla ut, använd som lock på tårtan...

De vart sjukt mkt deg av en påse, så jag tryckte ut hjärtan me kakmått o la på muffinsen, utom den som e min...
Min e den som ser ut som den har kräka på, men (HAHA) tydligen va min godast ;P
Glömde ha i socker i smetarna, bara minimarshmallows o de va ikke te belåtenhet ;P

Förlåt alla sockerberoende ^^
Men tårtan vart godkänd!

Köpebotten o nötcreme... hmmm, vi får väl se hur de blir när ja fyller, ska INTE glömma socker då ;D

Nu ska ja måla klart ett bord, svepa mitt kaffe o sen blire te å kasta sig i säng ;)

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^