lördag 5 maj 2012

Intressant som fan!

Well hellooooo my friends!
Blev så jävla mallig nyss, när min fina H skrev "Blogga kvinna" så ja kasta mig på myspyset direkt ;D

Fast först!!!
Av me brallan...

*pust, stånk, av me byxera*

Nuni, nu blire skriva av!
Ska ja va ärlig, tog ja inte bara av mig brallan, ja maila bilder me, från min telefon te min mail, så ni får nå rart å se på oxå ^^ haha

För som ni vet, glider vi mest runt å ser snygga ut i dehär palatset *försöker se ärlig ut*
Ja menar, de här e ju VARDAGSKLÄDSELN *nickar*


Fast jag personligen gillar att diska utan solbrillerna ;)
Ingen kan väl ha missat att de e vår ute?
En snöstorm hit eller dit, har ingen dött av, utom de vi va lite tidiga me o plantera ut *suck*
Men stabila saker klarar sig, om inte snorungar klättrar o bryter av förståss :/

Men ja tycker synd om, tar hem, lagar o ger vatten!



Så otroligt vackert, så ja förstår inte hur man tänker om man bara häver sönder, för förstörandets skull.
Är på mina barn hela tiden (nåja, Molly då, eftersom de e hon som e monstret i familjen) att man inte FÅR döda saker, växt eller djur (hon har inte sett mig skrika som en gris åt spindlar än nej)

Själva har vi ju ingen trädgård (utom byttorna på ballekongen som frös, utom de gröna ja glömt va de va)
Så vi njuter av andras.
En lycklig sate, e min syrra som nyss flyttat te hus *avundsjuk*
De har ett vackert träd o massa blomster *LOVE*



Mm, men nån dag ska ja me bli stor, å då jävlar!!!
Ja ska ha syrener, magnolia, trollhassel, gullvivor, vitsippor, blåklockor, snödroppar, tulpaner, påskliljor, vanliga liljor, stockrosor o faan vet allt, men vackert skareva, o dofta gott me *älsk*
Å så självklart såna "rutiga" klockor me (icke att förglömma)

Aja, men än så länge söks de jobb ;)
Har ett par grejer på G, plus att ja fick ett erbjudande idag (TACK MoE) Vet ännu inte om ja kan tacka ja, eftersom de va långa arbetsdagar o ja e ensam me mina smågrisar, men vi får se..

Svårt o tacka nej te en inkomst känner ja, men de e ännu svårare o få någon annan att ta samma ansvar för mina barn som jag gör.
HAHA, de e lika med omöjligt xD

Aja, vad mer?
Jo, när ja gick igenom min mobil, hittade jag typ 250 foton till på mig o Sara ;) hahaha
Hon gillar kameran ^^

Det gör ja me, men ... hahaha aa, en del foton va sådär så man bara eeeh, öööökej!
(ett exempel)


Ja menar, hur svårt skareva å stå still o se söt ut?
Vi HADE ju liksom dendär ps-linsen PÅ!

Haha, fast ja gissar att Molly fått sitt från mig, för vi hade tatt typ 20 likadana bilder INNAN denhär, så de va väl mitt sätt o säga att ja tröttnat xD

Medans ja ändå håller på så ..
minns ni fotona från då ja klippte lugg (aa, ja vet, dehär e så intressant så man nästan somnar!)

Men kolla! Den har växt!


Hahaha jaaa, vad mer för spännande kan vi skriva om?

Molly klättrar som FAN när hon får chansen!
Hon e glad, ja har hjärtattack, men ja TROR ja har skrämt'na så pass att hon iaf håller I sig.


Vi e hemma hos Malin :)
Både ja o musbus gillar å gå dit.
Trevligt sällskap o en lekpark, va mer kan man önska ;P

Plus att när skitungarna börjar bli trötta, så bor vi rakt över gatan :D haha

En sista tokspännande sak e att Molly hjälpte mig göra köttbullar häromdan!
Hon fick en egen bytta o hållas i, o de köttbullarna e bara hennes ;)
Ingen lök o toklite krydda *gillas*



Sen somna hon som en sten när ja stod o slava vid spisen (å va sådär tjusig som Molly va på foto ett) ;D
Aa, sen vare väl så att vi har haft sjukt skönt väder.
Jag har bränt upp mig bara genom o promenera me brudarna o sitta en kvart på Heidis altan...
(ja SA ju de Heidi, ja SA att man stektes som ett satans ägg där! Eller? JO!)

Så ja e lite lätt snyggt illröd över boobsen o näsan, fräknar fläckvis in maj FEJS o inte fullt så skitbruna ben!
Så ligger läget till.

Åh, så e ja lycklig me ^^
Fyller 33 om nio dar :D

Fast näe, om åtta dar, klockan e efter tolv ;)
Å ja e inte bara lycklig för ja blir äldre, ja e lycklig för massa saker!
Efter hundra år av en ny diet (amen ja har iaf hållts i mer än en vecka) så e ja en cm mindre lite här o där, tre cm mindre på nåt annat ställe o 0,5 cm mindre på flest ställen.

Aa, helt värdelöst att de ska ta sån TID, men ja sere som att de e ju en jävla tur att ja e snygg när ja e rund me ^^ *skrattar*
Ja e lycklig för ja har fina föräldrar o underbara barn, för mina vänner o för solen *LOVE*
å sen ÄLSKAR jag att få underbara, härliga pm o sms *skrattar mer*

Sånt gör min dag!

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^