söndag 6 maj 2012

den e liten å platt....

MEN DEN E GJORD AV STÅL!!!!
(ni vet när folk diskuterar min stjärt...)

Vill bara säga gonatt innan ja kastar mig i säng, o tala om att ja kom hem, helskinnad från spåret ^^

Känner mig trött, sleten o halft förvriden, men ja e lycklig..
Ända från hjärtat ut i varenda del av min hud!

Kan inte förklara det, men de känns förjäkla bra ;D
Önskar att alla därute fick känna samma sak.

Blir glad när folk ler mot mig, blir glad när jag läser glädje på folks statusar på fb, blir glad när mina vänner dyker upp o bara älskar mig!
Blir glad av någons fina pm te mig :D

Hahahaha blir glad när Jimmy o Jonas töntar sig om saker som redan ÄR töntiga ^^
Blir glad av nya vänner som ena ovannämnda!
Blir glad om jag kan glädja andra!

Fan, de e najs o va ja!

Och självklart e ja oxå sur ibland, ja äter inga valium för Mollys trotsålders-attacker!
Herregud, idag SLOG hon mig!?
Men de e bara bita ihop, tänka på silvertejp o hoppas hon somnar tidigt hahahaha.

Imorrn e en ny dag, förhoppningsvis lika fylld me kärlek som denna *LOVE*


Varsågod ;D hahahahahahahaha En Exakt Ett år gammal bild xS

Den är härmed bloggens ^^ (Ullepull, vi åker båt där)


X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^