tisdag 14 februari 2012

Nakenfisen e den bästa fisen!

AAAH!
Stoppa just fingret i mitt ÖGA!!!

NU!
Aaaaah hahaha fan, xD ja då får ja väl peta så hårt ja vill, me tanke på att de va mitt eget *blinkar*
Lillkott ligger inne hos musan o läser Alfons Åberg.
Han e bäst, men han göre för ja mutan ;P
(eller kallas de hot? aah, de funka i vilket fall som helst!)

Idag äre som ni kanske vet, alla hjärtans dag!
En magisk dag me buketter, kärlek, kyssar, smek o kanske vilt o galet hångel.
Söta ord, röda papper o hjärtan!
NÄR man e ihop *skrattar*
Fast inte alltid, fick höra förut av en någon ja känner, att de inte fått ett någe av varandra på flera år (o de va INTE me ett muntert tillrop) ;)

Måste erkänna att hade ja haft kille, hade han fått smisk om ja inte fått ett kort o lite kel ;)

Att jobba i blomaffär just en sånhär dag va spännande.
Ja e trött så de svider i ögera men de har vart mkt o göra SEN JA KOM DIT!
Der lård, ville knappt gå hem kl 17 när ja sluta (de stängde 19.00 idag) samtidigt som ja va så slut i hela mitt jag, så ja visste att ja borde (haha inte najs o börja sluddra framför kunderna va?)

I morse hände de en grej..
Vet inte om den ska beskrivas som spännande :O

Min fb status löd såhär :
Stekte bacon naken... Å hade nackspärr på de... Aj! Sen plinga de på dörren å Molly öppna innan ja fått på mig alla kläder... De va killen som skulle komma å fixa vattenmätarn.. Hej hopp alla hjärtans dag ♥"
De som gör mig mest förvånad, e kommentarerna ja fick...
De va liksom ingen som vart förvånad!?
O de talade OM att de inte vart förvånade!?

Som att ja BRUKAR kuta naken!??
Eller ja, men ja menar, inte när de e folk här!!!
O de e väl inte ofta ja skriver om bacon?
Typ aldrig!!!
o HUR ofta kommer de nån o plingar på när man E nakenfisen överallt o dörren e upplåst o ungjäveln bara KASTAR sig påren o säger "HEJ, min mamma lagar mat, de skvätter...."

Fan...

Aja, de e historia nu, men han hängde kvar i hallen o snacka en stund (NÄR JA KLÄTT MIG!) o va supertrevlig, så ja grinar inte för de..
Tror han kände folk från samma håla ja e uppväxt i!
Kul!
Då har de nå o snacka om när de ses, menar ja xD

BTW, va de nån som kunde gissa va de va ja la upp igår?

Va de nån som såg?
Haha, när ja va hos doktorn satt ju Ullstrump o musbus i väntrummet en evighet o sen fick hon (Molly alltså) uppblåsta gummihandskar att leka me (hon tyckte de va AShäftiga ballonger)
De tyckte ja me, så när ja kom dit dan efter, stal ja me mig en ja me...



Han kleta ja full me silkespapper o tapetklister o såhär sere ut nu ;)



Oh, de ser toksnuskigt ut såhär :O

Haha, vänta, här e en till!



Ser ni va de ska bli?
Mellstig gissa rätt häromdan ;)
De ska bli en påskkyckling *gilla*
Fast ja hade ingen gul färg, så ja tror han (hon?) får bli piggelingrön :O

Men vadå?
De e väl tjusigt de me?
Ja gillar påsk!
Ja gillar "pynt-perioder"

Ja ÄLSKAR att pyssla fram saker o just karamelliga färger e ju underbart!
Ja o Leo gjorde påskpynt för tre år sen som vart jättefint, men på Gotland hitta vi de inte o här va ja så ledsen förra året när de va påsk så de vart inge pynt alls...
Men NU ni, ska de upp ;)
Vi har inte så galet mkt (inte som me julsaker) men härliga gardiner, ett ris o fina blommor.
Sen de kottsen gör på dagis å fritids *ÄLSKA*

Jaha, ...
Vad mer?
Ja e småshoppoholic, men de visste ni ju redan va?

Köpte denna för ja e så jävla duktig som inte röker!



(den stora ljuslyktan på nattygsbordet, inte stöket)

Men sen vart ja lite "ha-galen" på hindersmässan (skit i mässan, ja va inne på panduro)
o köpte dehär stämplarna.

*här tänkte ja lägga in en bild på dem, men de fanns inte på panduros hemsida, bara massa annat ja känner att ja måste beställa när ja skrivit klart*

De va rätt dyra, men OH så vackert de blir!
Här har ja stämplat på de lilla smyckesbordet som ja målat om igen



DREAM

O tavlor har ja gjort.
Nu har ja inga bilder i datorn på dem, men ja har kort på denna doptavla ja fick beställning på precis i samband me köpet o de e ju kul att de kom te användning direkt *gilla*








Kevins mamma vart jätteglad, o hennes beröm till givaren läste jag i efterskott o de gjorde MIG sjukt glad!

Sen hade ja skrivit ut ett "extrakort" i mindre strl, till en tag att hänga utanpå paketet (jag slog in det)



Rätt sött ;)

MEN DER LÅRD!
De e ju Whipe Out!
Leo blir tokig om ja inte slår över te teven nu, så ja säger tack å hel, leverpastej!
(Nej, de gör ja inte, låter ju skitlarvigt, ja säger bara... Tjarå! eller nå annat ballt)

X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^