tisdag 28 februari 2012

gråtskratt

Oh hjälp!
Här sitter ja å skrattar...
Å gråter...
Om vart annat xD

Snart dax för damvecka o ja e lite smått känslig känner jag.
Hade kaos igår med lite saker som ja bestämt mig för att inte ta upp här, eftersom det faktist inte e värt någe av min tid :)
men jag va på af idag o träffa Laila o nu känns allt bra igen.
Jag är glad!

O för att bli ännu lite gladare, tog jag upp Fredrik Backmans blogg, bara för att få skratta högt.
Läste detta inlägg, o börja grina!
Hormoner va!? Pffff...
Men de va ju rart, o roligt o gulligt o så va ja nog lite ledsen iaf så här satt ja o böla o skratta om vartannat xD ahhahahaha

På tal om nå HELT annat, så har de liksom flyttat in nå i min ugn!
Vad är detta?
Kol?



Hur får ja bort de?
Ja drog på ugnen å kasta in en liter vatten :O
Får man göra så?
Eller börjar skiten rosta då?

Aaaah, aja, iaf så kanske de lossnar? *hoppas*
Snart kommer Josse o lagar spaghetti o falukorv, sen ska vi ut o promenera *glad*

Ha de fint därute!

X O X O



1 kommentar:

  1. Du är helt underbar,man ler stort när man läser din blogg,och till ugnen finns det ett rengöringsmedel som är kanon,tar med när jag kommer till Kumla.Ha en underbar dag i dag så ringer jag i kväll,Tusen Pussar o Kramar

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^