onsdag 29 februari 2012

Fredrik Backman!

Hallå :D
Jag vet inte om man får göra såhär, men ja gört ändå...
O ÄR de fel, så ska ja genast räta till, men ja skrattar så ja dör!

Ni vet att ja skrivit om Fredrik Backman å hans blogg.
Hittade en länk tebax te en gammal blogg (den me brevet te hans son, ni vet)
å därifrån fanns de ÄNNU en länk, te när han skrev för VeckoRevyn o skulle gifta sig o grejjer..

Så här sitter ja, trött som ett as, men "ska bara" läsa lite te..
Tyst, munnen stängd, ögera glider över skärmen, o när ja ser han skriver om nå de äter o ja känner magen knorra, hämtar ja lite vaniljyoghurt (med blåbär i, tack mamma) o kommer te nästa inlägg o DÅ .. Aa, läs själva!

"Alltså, den där bilden jag la upp av julmusten för två inlägg sen, med min egen blogg som bakgrund.

Jag satt här och funderade på att byta ut den bilden mot en identisk bild, med enda skillnaden att jag tar den nu. Med just det inlägget jag skrev om julmusten som bakgrund!

Fattar ni? Då hade ni tittat på blogginlägget, tittat på bilden, och bara…”vafan? Det är ju SAMMA blogginlägg i bakgrunden som jag LÄSER just nu!”

Som om jag hade åkt tillbaka i tiden, och bloggat om bilden innan jag ens hade tagit den.

Fattar ni???

Lite som när jag upptäckte på mitt gamla jobb att klockan i mitt mejlprogram gick sju minuter före Windows-klockan, så att när jag fick mejl såg det ut som om det var skickat från framtiden.

En gång skickade jag ett mejl till mig själv där det bara stod: ”Det finns ingen tid att förklara. Du måste lita på mig. SPRING!”.

Det skrämde fan skiten ur mig.

Nåväl…"


Alltså!
Ja vet inte om ni fatta, bara av o läsa de sådär, eller om man va tvungen o läsa allt ihop-ihop, men ja skratta så Molly börja röra på sig ^^

Å hon brukar sova som en sten...
Funderar på om ja e övertrött o tycker allt e roligt!?

Men nej, han e fanimej underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^