söndag 29 maj 2011

Ja, ja vet..

De blir mycket tjat, men ja e så jäffla glad ;D

Fladder i hjärtetrakten, pirr i magen å skavsår på hakan (från skäggstubb delux) XD hahahaha
Ja e nykär ;D



Så ja tänker nog bara luta mig tebax o njuta av åkturen!

Ärligt så har vi faktist firat mors dag idag me varandras familjer :O
Hahaha, så undan gåre o härligt äre (även om ja måste erkänna att paniken inte va långt borta när vi skulle in te hans föräldrar)

Men jahopp o jaha, ALLA mammor där ute, pussa o krama er själva mentalt idag för allt bra ni har gjort, älska er själva o ta HAND om...
Ja, juste DIG!

X O X O



2 kommentarer:

  1. Du förtjänar allt pirr o skavsår på hakan du kan få,är så glad att du e glad.Men, ja ja jag vet nu kommer det där MEN pratet ,var rädd om dej o dina små kottar,även om det är en resa som går i svindlande fart så glöm inte säkerhetsbältet o fallskärmen,det kan bli en krachlandning,vilket jag hoppas det inte blir.Jag älskar dej så mycket och vill inte se dej ledsen o sårad.Men förhoppningsvis går allt bra o det förtjänar du .Puss o god natt min lilla skrutta

    SvaraRadera
  2. Puss på´rä! Enjoy the rajd!

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^